loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ مرتضی جوان شکسته ام شکسته,    دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان,    دانلود آهنگ شکسته ام از مرتضی جوان,  &n

حسین بازدید : 297 چهارشنبه 15 آبان 1398


,   
,    متن آهنگ مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,    دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان
,    دانلود آهنگ شکسته ام از مرتضی جوان
,    دانلودآهنگ مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,    کد پیشواز مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,    آهنگ دستم شکسته شکسته دل شکسته
,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,    خواننده مرتضی جوان شکسته دل شکسته
,    کد اهنگ پیشواز مرتضی جوان شکسته ام شکسته
,   

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته

خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته

میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم

چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بیزارم

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

تو پی زندگیتی اما من دیوونه

تنها شدم عزیزم تنها توی این ویرونه

تو پی زندگیتی اما من دیوونه

تنها شدم عزیزم تنها توی این ویرونه

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

من که سوختم و میسوزم

الهی که نسوزی تو نسوزی تو گل نازم

ببینم من خوشی هات و

من که سوختم و میسوزم

الهی که نسوزی تو نسوزی تو گل نازم

ببینم من خوشی هات و

اه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

شکسته ام شکسته

اه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

شکسته ام شکسته

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته

خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

https://playnewmusic.com

 







برچسب ها متن آهنگ مرتضی جوان شکسته ام شکسته دانلود اهنگ شکسته ام شکسته مرتضی جوان دانلود آهنگ شکسته ام از مرتضی جوان دانلودآهنگ مرتضی جوان شکسته ام شکسته کد پیشواز مرتضی جوان شکسته ام شکسته آهنگ دستم شکسته شکسته دل شکسته دانلود موزیک ویدیو مرتضی جوان شکسته ام شکسته خواننده مرتضی جوان شکسته دل شکسته کد اهنگ پیشواز مرتضی جوان شکسته ام شکسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب