loading...

موزیک خفن

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—– بی تو انگار، کُلِ این شهر، قهره با من…♯♫♪ وقتـی نیستی؛ این نفَس هام اشتباهن… اشتباهَن…♯♫♪ راه بسته شد… وقتی نگاهش، از نگاهـم خ

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 16 آبان 1398

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

بی تو انگار، کُلِ این شهر، قهره با من…♯♫♪

وقتـی نیستی؛ این نفَس هام اشتباهن… اشتباهَن…♯♫♪

راه بسته شد… وقتی نگاهش، از نگاهـم خسته شد…♯♫♪

هر چی داشـتمو دادم، یهویی رفت!!…♯♫♪

یه طوری زد، شکست دلو… بی رَحم…♯♫♪

که بریــدم، جلو میرن ثانیه ها… بی تو؛ آروم عزیزم…♯♫♪

/شعر و تنظیم قطعه: مهدی جهانی

http://musictarin.com

تو خوبه حالتو!!! من داغونو مریضَم…♯♫♪

قانون نداره… نه نمیگذره! اگه چشامون نباشــه تَر…♯♫♪

{ بی تو، رو شونه هام کوهه درده…♯♫♪

همه میگن: اون دیوونه؛ بر نمیگرده!…♯♫♪

آخ!!! که وقتی نیســت، خونمون سَرده…♯♫♪

دنیایِ من رو، پُر از غُصّه کرده…♯♫♪ } ۲ بار خوانده می شود

 

یادت نره!! وقتی همه روزگارت غَمه…♯♫♪

یکی هسـت… که میخواد، از کنارت نَره تا تهش…♯♫♪

تا چشات تَر نشه، با اشک…♯♫♪

اگه شکسـت صَد دفعه دلم، فدایِ سرت…♯♫♪

اگه حس میشه، جای خــالیت! تو شَبایِ من…♯♫♪

عیبی نداره!! من صبورم بیشتر از این حرفا، خرابتم…♯♫♪

الانشم کسی، جات نمیاد…♯♫♪

هر چقـدر!! هم تنها بشَم…♯♫♪

من خودم رو سمتِ چشمات؛ هِی کِشیدم…♯♫♪

کاش!! یه لحظه، من به دســتات میرسیدم…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

مهدی جهانی کوه درد

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو روی شونه هام کوه درد دانلود اهنگ بی تو رو شونه هام کوه درده همه میگن اون دیونه برنمیگرده دانلود اهنگ کامل کوه درد دانلود موزیک ویدیو مهدی جهانی و علیشمس کوه درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب