loading...

موزیک خفن

کاری به کارِ تو ندارم نرو من که رویِ چشمام میذارم تو رو تو تکیه گاهی واسه من آخه هنوزم مرگِ برام این زندگی بی تو یه روزم بمون تا نذاری بسوزم تکیه زدی به تاج و تختِ این دلِ من , کی بیشتر دیوونه ست ت

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 16 آبان 1398

کاری به کارِ تو ندارم نرو من که رویِ چشمام میذارم تو رو
تو تکیه گاهی واسه من آخه هنوزم مرگِ برام این زندگی بی تو یه روزم بمون تا نذاری بسوزم

تکیه زدی به تاج و تختِ این دلِ من , کی بیشتر دیوونه ست تو یا من

مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست
مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست

darvishmusic.com

 

شعر آهنگ جدید علی عباسی نفس

از عشق بدجوری مریضم بمون جونم بهت بسته ست عزیزم بمون
وابستتم اندازه ی نفس کشیدن تکیه زدی به تاجو تختِ این دله من کی بیشتر دیوونه ست تو یا من

آخه هنوزم مرگِ برام این زندگی بی تو یه روزم , بمون تا نذاری بسوزم 🙁

مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست
مهره ی مارِ روزگارمی عشقه موندگارمی نفس واسه تو مُردنم برای من یه اتفاقه ساده ست







برچسب ها کد پیشواز عشق موندگارم نفس همراه اول دانلود ریمیکس عشق موندگارم نفس دانلود آهنگ جدید عشق موندگارم نفس لینک مستقیم متن و شعر آهنگ عشق موندگارم نفس دانلود آهنگ عشق موندگارم نفس با کیفیت 320 دانلود آهنگ عشق موندگارم نفس کد پیشواز عشق موندگارم نفس ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب