loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ چرا حالت پریشونه,    دانلود آهنگ سلام فریدون آسرایی,    دانلود آهنگ خداحافظ نگو فریدون آسرایی,    فریدون آسرایی آلبومها,&nb

حسین بازدید : 5 شنبه 18 آبان 1398


,    دانلود آهنگ چرا حالت پریشونه
,    دانلود آهنگ سلام فریدون آسرایی
,    دانلود آهنگ خداحافظ نگو فریدون آسرایی
,    فریدون آسرایی آلبومها
,    دانلود آهنگ مادر فریدون آسرایی کیفیت 320
,    دانلود آهنگ های فریدون آسرایی
,    فریدون آسرایی از تو دورم
,    عاشقانه ترین اهنگ فریدون اسرایی
,    قشنگ ترین اهنگ فریدون اسرایی
,   
,   

https://upmusics.com/

 

بگو سرگرم چی بودی که اینقدر ساکت و

سردی خودت آرامشم بودی خودت دلواپسم کردی
♬♫♪♭ ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه ♬♫♪♭

♬♫♪♭چقدر باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه ♬♫♪♭
تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

♬♫♪♭ تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست ♬♫♪♭


تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
♬♫♪♭ سلام ای ناله ی بارون سلام ای چشمای گریون ♬♫♪♭

♬♫♪♭ سلام روزای تلخ من هنوز دوسش دارم ♬♫♪♭
سلام ای بغض تو سینه سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن هنوزم دوسش دارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ چرا حالت پریشونه دانلود آهنگ سلام فریدون آسرایی دانلود آهنگ خداحافظ نگو فریدون آسرایی فریدون آسرایی آلبومها دانلود آهنگ مادر فریدون آسرایی کیفیت 320 دانلود آهنگ های فریدون آسرایی فریدون آسرایی از تو دورم عاشقانه ترین اهنگ فریدون اسرایی قشنگ ترین اهنگ فریدون اسرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب