loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ چرا شب میکشد مرا,    متن اهنگ شب چرا میکشد مرا,    دانلود اهنگ شب از چارتار,    متن آهنگ شب آرمان گرشاس

حسین بازدید : 25 شنبه 18 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ چرا شب میکشد مرا
,    متن اهنگ شب چرا میکشد مرا
,    دانلود اهنگ شب از چارتار
,    متن آهنگ شب آرمان گرشاسبی
,    متن اهنگ شب چارتار
,    دانلود آهنگ شب آرمان گرشاسبی
,    دانلود تمام آهنگ های آرمان گرشاسبی
,    من چنان گریه میکنم که خدا بغل کند مگر مرا
,    دانلود آهنگ جدید آرمان گرشاسبی
,   

 

سفر نمیروم دگر تو را ندارم آنقدر ز ما فقط رهیست که مانده پشت سر
ببر مرا ز خاطرت نرفت اگر ای از من بی خبر

شب چرا میکشد مرا تو نشسته ای کجای ماجرا من چنان گریه میکنم که خدا بغل کند مگر مرا

عمر همه لحظه ی وداع است و صدای پایت آخرین صداست
ای گریه های بعد از این خاطرم نمانده شهر من کجاست

تکست آهنگ شب آرمان گرشاسبی

صبح رفتن است این تن من است هجرتت مرده بر شانه بردن است
این یقین مثله مرگ با تو روشن است

شب چرا میکشد مرا تو نشسته ای کجای ماجرا من چنان گریه میکنم که خدا بغل کند مگر مرا
شب چرا میکشد مرا تو نشسته ای کجای ماجرا من چنان گریه میکنم که خدا بغل کند مگر مرا

عمر همه لحظه ی وداع است و صدای پایت آخرین صداست
ای گریه های بعد از این خاطرم نمانده شهر من کجاست

 

https://www.faratext.com







برچسب ها دانلود اهنگ چرا شب میکشد مرا متن اهنگ شب چرا میکشد مرا دانلود اهنگ شب از چارتار متن آهنگ شب آرمان گرشاسبی متن اهنگ شب چارتار دانلود آهنگ شب آرمان گرشاسبی دانلود تمام آهنگ های آرمان گرشاسبی من چنان گریه میکنم که خدا بغل کند مگر مرا دانلود آهنگ جدید آرمان گرشاسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب