loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ وحید حیدری فلک داد,    متن اهنگ فلک دادوفلک دادوفلک داد.علی براتی,    متن شعر فلک دادو فلک داد,    متن اهنگ فلک دادو فلک دادو

حسین بازدید : 27 دوشنبه 20 آبان 1398


,    متن اهنگ وحید حیدری فلک داد
,    متن اهنگ فلک دادوفلک دادوفلک داد.علی براتی
,    متن شعر فلک دادو فلک داد
,    متن اهنگ فلک دادو فلک دادو فلک داد.علی براتی
,    دانلود اهنگ فلک داد فلک داد سجاد الیاسی
,    اهنگ فلک داد غمگین ایرانی
,    دانلود آهنگ فلک داد از محسن لرستانی
,    کلیپ فلک داد وحید حیدری
,    دانلود اهنگ علی براتی فلک دادو فلک داد

https://dornamusic.com/

 

دانلود با کیفیت MP3 128

دانلود با کیفیت MP3 320

 

فلک داد و فلک داد و فلک داد
ملک از کودکی غم را به من داد (2)
ملک نگذاشت که من سامان بگیرم (2)
که بی چی زهر غربت را به من داد
الله یاره خدا یار ای خدا یار (2)
دل هیچکس نمی سوزد برامان (2)
تنی نامه نویس به بی وفایی
کبوتر نامه را بیار برسان (2)
داد از جدایی
الله یاره خدا یار ای خدا یار (2)
اندوری من بی من شمع
هر کی امی میون بازو میغم
به حق شاه رضا عمرش کرد
الله یاره خدا یار ای خدا یار (2)
دل هیچکس نمی سوزد برامان (2)







برچسب ها متن اهنگ وحید حیدری فلک داد متن اهنگ فلک دادوفلک دادوفلک داد.علی براتی متن شعر فلک دادو فلک داد متن اهنگ فلک دادو فلک دادو فلک داد.علی براتی دانلود اهنگ فلک داد فلک داد سجاد الیاسی اهنگ فلک داد غمگین ایرانی دانلود آهنگ فلک داد از محسن لرستانی کلیپ فلک داد وحید حیدری دانلود اهنگ علی براتی فلک دادو فلک داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب