loading...

موزیک خفن

به سلام عاشقا قسمبه سر انگشت دعا قسمبه حریم کبریا قسمکه تو معراج سرودمیتو شفای عمر نارسیهم قدیمی هم تو حادثیبه صبوری صبر خالصیشرط هستی لطف بودنیکار و بار من روزگار منکارم عشقه بارم عشقه کار عاشقاشب پر

حسین بازدید : 11 شنبه 02 آذر 1398

به سلام عاشقا قسم
به سر انگشت دعا قسم
به حریم کبریا قسم
که تو معراج سرودمی
تو شفای عمر نارسی
هم قدیمی هم تو حادثی
به صبوری صبر خالصی
شرط هستی لطف بودنی

کار و بار من روزگار من
کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا
شب پرم سنگی خاطرم رنگی


کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا


تو غرور سرد و بی صدا
تو عصای دست عاشقا
تو عزیزی عشق ناب ناب
تو شکوه محض بی حساب
تو سراینده ی حیات
تو عزل تو ابد سؤال
تو تبلور تو شبنمی
تو منی و ما یه عالمی

کار و بار من روزگار من
کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا
شب پرم سنگی خاطرم رنگی
کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا
کار و بار من روزگار من
کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا
شب پرم سنگی خاطرم رنگی
کارم عشقه بارم عشقه کار عاشقا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب