loading...

موزیک خفن

یه روزی آزاد بودم تنها بودم شاد بودمعاشق قصه های شیرین و فرهاد بودمیه روزی آزاد بودم تنها بودم شاد بودمعاشق قصه های شیرین و فرهاد بودمگلخونه ی عشق من شاپرکاش رنگی بوداونچه تو قلبم نبود غصه و دلتنگی بو

حسین بازدید : 165 شنبه 02 آذر 1398

یه روزی آزاد بودم تنها بودم شاد بودم
عاشق قصه های شیرین و فرهاد بودم
یه روزی آزاد بودم تنها بودم شاد بودم
عاشق قصه های شیرین و فرهاد بودم
گلخونه ی عشق من شاپرکاش رنگی بود
اونچه تو قلبم نبود غصه و دلتنگی بود
عشق اومد خونمو خراب کرد و رفت
عشق اومد دلمو کباب کرد و رفت


عشق اومد میون دلم خونه کرد
فکر و خیالت منو دیوونه کرد
عشق اومد آی عشق اومد میون دلم خونه کرد
فکر و خیالت منو دیوونه کرد
پر زدم پر زدم حلقه به هر در زدم
زیر و بمای عشقو تا سیم آخر زدم
پر زدم و پر زدم حلقه به هر در زدم
زیر و بمای عشقو تا سیم آخر زدم
حیف که عشقت یه هوس بود و بس
عشق تو عمرش یه نفس بود و بس
حیف که عشقت یه هوس بود و بس
عشق تو عمرش یه نفس بود و بس
حیف که من موندم و دلتنگیام
کاش رها می شدم از این قفس
حیف که من آی حیف که من موندم و دلتنگیام
کاش رها می شدم از این قفس







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب