loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ علی لهراسبی من به خاطرت کنار گذاشتم,    دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو,    دانلود اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه

حسین بازدید : 15 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود آهنگ علی لهراسبی من به خاطرت کنار گذاشتم
,    دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو
,    دانلود اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو
,    اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم زندگیمو
,    دانلود اهنگ خوشبختی از علی لهراسبی
,    اهنگ من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم
,    دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی
,    متن آهنگ خوشبختی علی لهراسبی
,    علی لهراسبی خوشبختی ریمیکس
,   
,   

https://nicmusic.net/1395/12/khoshbakhti-5/

متن آهنگ علی لهراسبی خوشبختی

 

من که سهلم خوشبختی آرزوشه با تو باشه

درگیره قلبم با تو معنی میگیره لفظ عاشق

مگه آدم تا چه حد می تونه دیوونه باشه

خوبه با هم بمونیم دلامون تو دل هم جا شه

من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگی هامو

خوبم باشی نمی خوام به هیچکسی بدی جامو

من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم

نمی تونم بمونم با کسی میمیره قلبم

♫♫♫

آهنگ علی لهراسبی خوشبختی

♫♫♫

با تو آروم شد تموم زندگیم با تو جون میگیره حس بچگیم

من دلم کنار تو آدم شده چون یکی مثل تو همراهم شده

من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یدندگی هامو

خوبم باشی نمی خوام به هیچکسی بدی جامو

من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم

نمی تونم بمونم با کسی میمیره قلبم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی لهراسبی من به خاطرت کنار گذاشتم دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو دانلود اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم زندگیمو دانلود اهنگ خوشبختی از علی لهراسبی اهنگ من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی متن آهنگ خوشبختی علی لهراسبی علی لهراسبی خوشبختی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب