loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ گل من سهراب اسدی,    دانلود آهنگ گل من از سهراب اسدی با کیفیت 320,    دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس,    دانلود البوم

حسین بازدید : 0 دوشنبه 04 آذر 1398


,    دانلود اهنگ گل من سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ گل من از سهراب اسدی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس
,    دانلود البوم رقیب سهراب اسدی
,    سهراب اسدی خداحافظ
,    دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری
,    سهراب اسدی دستات
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94
,   
,   
,   

http://myavangmusic.com/



متن آهنگ سهراب اسدی به نام گل من

تو کوچه دل من فقط یاد تو مونده/توی اسمونش فقط عطر تو بوده
میدونی عزیزم بدون تو میمیرم/دلمو نمیشه که از تو پس بگیرم..

دل بردی از من من موندم با غم/اشکامو نـه نه میریزم عشقم..

توی دستای من فقط دست تو بوده/خاطرات باتو دل منو سوزونده

میدونی که عشقت غریبه هارو پس زد/واسه داشتن تودلم هوس رو خط زد

با تو زیر یک سقف همیشه آرزومه/دل پیر و تنهام به عشق تو جوونه

میمونم به پای عشق پاکم/میخوام هر چی دارم به پای تو ببازم.

دل بردی از من من موندم با غم/اشکامو نـه نه میریزم عشقم.

رفتنت عذابه موندن تو یه رویا/شده آرزوهام به وسعت یه دریا

اسم تو همیشه روی لبای خستم/همه زندگیمو به چشمای تو بستم

دل به دادم ای گل من/گره واکن شدی مشکل من….

دل به دادم ای گل من/کاشکی قلبت بشه منزل من……

/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ گل من سهراب اسدی دانلود آهنگ گل من از سهراب اسدی با کیفیت 320 دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس دانلود البوم رقیب سهراب اسدی سهراب اسدی خداحافظ دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری سهراب اسدی دستات دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب