loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ گل نرگس مهرشاد با کیفیت 320,    دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو, &nb

حسین بازدید : 13 دوشنبه 04 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ گل نرگس مهرشاد با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی
,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    دانلود اهنگ قدیمی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه
,    دانلود آهنگ محلی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی
,    اهنگ قدیمی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    دانلود اهنگ گل نرگس برای امام زمان
,    دانلود اهنگ لری تو گل نرگسی من شبنمه تو
,   

https://www.jenabmusic.com

عزیزم مهربون آرومه جونم به کجا میروی دردت به جونم
عزیزم مهربون آرومه جونم به کجا میروی دردت به جونم
من همدمه تو تو گله نرگسی من شبنم تو
من همدمه تو تو گله نرگسی و من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو

شعر آهنگ جدید مهرشاد گل نرگس

از اینجا تا به شیراز خیلی راهه زمینش نقره و خاکش طلائه
از اینجا تا به شیراز خیلی راهه زمینش نقره و خاکش طلائه

من همدمه تو تو گله نرگسی من شبنم تو
من همدمه تو تو گله نرگسی و من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو

بستی بار سفر کی میروی تو
به هر جا میروی دل می بری تو
بستی بار سفر کی میروی تو
به هر جا میروی دل می بری تو

من همدمه تو تو گله نرگسی من شبنم تو
من همدمه تو تو گله نرگسی و من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو

من همدمه تو من شبنم تو
من همدمه تو من شبنم تو

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ گل نرگس مهرشاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو دانلود اهنگ قدیمی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه دانلود آهنگ محلی تو گل نرگسی من شبنم تو تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی اهنگ قدیمی تو گل نرگسی من شبنم تو دانلود اهنگ گل نرگس برای امام زمان دانلود اهنگ لری تو گل نرگسی من شبنمه تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب