loading...

موزیک خفن

دانلود اهنگ میون بغض و لبخندم دانلود اهنگ شاهرخ تورو دیدم خدا دیدم دانلود اهنگ سیاوش قمیشی تورو دیدم خدا خندید دانلود آهنگ تو رو دیدم خدا خندید من از عشق تو

حسین بازدید : 9 دوشنبه 04 آذر 1398

میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری
تو هم با من به این رویا
یه حس ِ مشترک داری

هنوزم باورش سخته
که تو اینجایی بی وقفه
حالا دنیای من با تو
همینجا زیر این سقفه
با تصویره همین دیدار
جهان یک لحظه ماتش برد
تا که چشماتو وا کردی

 

غمای توی قلبم مرد
تورو دیدم خدا خندید
من از عشق تو حظ کردم
با تو من کل دنیارو
تو یک لحظه عوض کردم

♫♫♫

تورو دیدم خدا خندید
من از عشق تو حظ کردم
با تو من کل دنیارو
تو یک لحظه عوض کردم

♫♫♫

میونه خواب و بیداری
تو هم با من به این رویا
یه حس ِ مشترک داری

هنوزم باورش سخته
که تو اینجایی بی وقفه
حالا دنیای من با تو
همینجا زیر این سقفه
با تصویره همین دیدار
جهان یک لحظه ماتش برد
تا که چشماتو وا کردی
غمای توی قلبم مرد
تورو دیدم خدا خندید
من از عشق تو حظ کردم
با تو من کل دنیارو
تو یک لحظه عوض کردم

دانلود آهنگ شاهرخ حظ کردم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

myahanghaa.ir







برچسب ها دانلود آهنگ میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری لینک مستقیم کد پیشواز میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری همراه اول دانلود آهنگ میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری کد پیشواز میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری ایرانسل دانلود ریمیکس میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری متن و شعر آهنگ میونه بغض و لبخندم میونه خواب و بیداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب