loading...

موزیک خفن

دلبرم دلبر خانه خرابم کرد چشم شهلایش دیده پر آبم کرد به چشمان سیاه تو اسیرم خدا می دونه دلم از تو نگیرم بیا دردت به جان عاشق تو نمیری تو به جای تو بمیرم دلبرم دلبر … گفتم میری سفر آروم م

حسین بازدید : 25 شنبه 09 آذر 1398

دلبرم دلبر خانه خرابم کرد

چشم شهلایش دیده پر آبم کرد

به چشمان سیاه تو اسیرم

خدا می دونه دلم از تو نگیرم

بیا دردت به جان عاشق تو

نمیری تو به جای تو بمیرم

دلبرم دلبر …

گفتم میری سفر آروم می‌گیرم

https://www.tarafdari.com

ندونستم که از دوریت می‌میرم

بهت گفتم برو هرجا که میری

به شرطی خاطراتم رو نگیری

دلبرم دلبر ….

به چشمان …

دلبرم دلبر ….

جداییتو رو دوش خسته بردم

تموم شب نفس ها تو شمردم

چشمامو بستمو خواب تو دیدم

رو لبام طعم لبها تو چشیدم

دلبرم دلبر……







برچسب ها دانلود آهنگ دلبرم دلبر دانلود آهنگ دلبرم دلبر از معین با کیفیت بالا دانلود آهنگ دلبرم دلبر خانه خرابم کرد افغانی دانلود آهنگ دلبرم دلبر خانه خرابم کرد با لینک مستقیم اهنگ شاد و قدیمی دلبرم دلبر از معین دانلود اهنگ معین به نام دلبرم دلبر خانه خرابم کرد اهنگ افغانی دلبرم دلبر خانه خرابم کرد دانلود آهنگ معین بنام دلبرم خانه خرابم کرد دانلود ریمیکس اهنگ معین دلبرم دلبر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب