loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی غرور من شکسته شد,    آهنگ جدید غرور من شکسته شد,    اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی اخرین شکست,   

حسین بازدید : 21 یکشنبه 10 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی غرور من شکسته شد
,    آهنگ جدید غرور من شکسته شد
,    اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی اخرین شکست
,    نرو نرو دیوونه میشم صالح جعفرزاده
,    دانلود اهنگ.خدا بازم دارم دیوونه میشم کجاست اونکه میگفت میمونه پیشم
,    اهنگ نرو نرو دیوونه میشم صالح جعفر زاده
,    دانلود اهنگ نرو نرو بمون پیشم اخه دارم عاشقت میشم
,    آهنگ نرو نرو بمون پیشم آخه دارم عاشقت میشم
,    دانلود آهنگ میخوام امشب بمونم پیشم بمون میخوام امشبو بخونم پیشم بمون
,   

غرور من شکسته شد چی میخوای از من بسمه

هر چی بیاد سرم حالا خوب میدونم که حقمه

خوب میدونم که این روزادست یکی تو دستته

میری ولی اینو بدون که آخرین شکستته

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

شعر آهنگ جدید مرتضی سرمدی آخرین شکست

میگذرم از گناه تو رد میشم از عطر تنت

ولی بازم نمیتونم بگم که دوست ندارمت

غرور من شکسته شد هیچی نگو فقط بمون

بگو که با من میمونی بمونو باز با من بخون

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

 

https://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی سرمدی غرور من شکسته شد آهنگ جدید غرور من شکسته شد اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی اخرین شکست نرو نرو دیوونه میشم صالح جعفرزاده دانلود اهنگ.خدا بازم دارم دیوونه میشم کجاست اونکه میگفت میمونه پیشم اهنگ نرو نرو دیوونه میشم صالح جعفر زاده دانلود اهنگ نرو نرو بمون پیشم اخه دارم عاشقت میشم آهنگ نرو نرو بمون پیشم آخه دارم عاشقت میشم دانلود آهنگ میخوام امشب بمونم پیشم بمون میخوام امشبو بخونم پیشم بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب