loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ سینا شعبانخانی,    متن آهنگ سینا شعبانخانی ماجرای عشق,    متن آهنگ های سینا شعبانخانی,    متن آهنگ سینا شع

حسین بازدید : 21 یکشنبه 10 آذر 1398


,   

,    متن آهنگ سینا شعبانخانی
,    متن آهنگ سینا شعبانخانی ماجرای عشق
,    متن آهنگ های سینا شعبانخانی
,    متن آهنگ سینا شعبانخانی عمدا
,    بهترین آهنگ سینا شعبانخانی
,    دانلود آهنگهای سینا شعبانخانی یکجا
,    دانلود اهنگ بیس دار سینا شعبانخانی
,    آهنگ معروف سینا شعبانخانی
,    دانلود ریمیکس آهنگ های سینا شعبانخانی
,   
,   

https://www.faratext.com/19679/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

ترانه و شعر آهنگ ماجرای عشق سینا شعبانخانی

آسمونه دنیامون بی ستاره مونده ماجرایه عشقیمون نیمه کاره مونده
رفتیو هنوز اینو باورم نمیشه این سکوته سنگین باورم نمیشه

دارم به این فکر میکنم تو فکرِ تو چی میگذره که خسته شدی
واسه فراموش کردنم به چه چیزی یا چه کسی وابسته شدی

دارم به این فکر میکنم تو فکرِ تو چی میگذره که خسته شدی
واسه فراموش کردنم به چه چیزی یا چه کسی وابسته شدی

تکست آهنگ ماجرای عشق سینا شعبانخانی

هر کی حالتو میپرسه بهش میگم خوبی و با همیم هنوز
اون قدر این دروغو میگم که تو بشنوی و برگردی یه روز

هر کی حالتو میپرسه بهش میگم خوبی و با همیم هنوز
اونقدر این دروغو میگم که تو بشنوی و برگردی یه روز

دارم به این فکر میکنم تو فکرِ تو چی میگذره که خسته شدی
واسه فراموش کردنم به چه چیزی یا چه کسی وابسته شدی

دارم به این فکر میکنم تو فکرِ تو چی میگذره که خسته شدی
واسه فراموش کردنم به چه چیزی یا چه کسی وابسته شدی







برچسب ها متن آهنگ سینا شعبانخانی متن آهنگ سینا شعبانخانی ماجرای عشق متن آهنگ های سینا شعبانخانی متن آهنگ سینا شعبانخانی عمدا بهترین آهنگ سینا شعبانخانی دانلود آهنگهای سینا شعبانخانی یکجا دانلود اهنگ بیس دار سینا شعبانخانی آهنگ معروف سینا شعبانخانی دانلود ریمیکس آهنگ های سینا شعبانخانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب