loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم,    دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم دیگه همه چی تمومه,    دانلود آهنگ بهم رسیدیم مهدی شهبازی,    دانلود آ

حسین بازدید : 1569 پنجشنبه 14 آذر 1398


,    دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم
,    دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم دیگه همه چی تمومه
,    دانلود آهنگ بهم رسیدیم مهدی شهبازی
,    دانلود آهنگ امشب از همیشه بیشتر به تو نزدیکم
,    اهنگ بهم رسیدیم
,    دانلود آهنگ به هم رسیدیم امشب 320
,    دانلود آهنگ به هم رسیدیم امشب با کیفیت 320
,    ریمیکس آهنگ بهم رسیدیم امشب
,    اهنگ بهم رسیدیم عشقم
,   
,   

 دیگه ما بهم رسیدیم/دیگه همه چی تمومه

 خدایا خوشبختش کنم/این تنها ارزومه

 دیگه ما بهم رسیدیم/وفت یه عشق پاکه

 اخه طلا که پاکه/چه منتش به خاکه

 توی دلامون نشسته/یه حس عاشقونه

 نه چک زدیم نه چونه/عشق اومد تو خونه

 نه دیگه حرف مردم/نه دیگه حس مبهم

 خورشید من طلوع کن/من بیقرار صبحم

 خدا تورو به من داد/بنازم به خداییش

 الهی که این عشق پاک/سرنرسه جداییش

 چه حس خوبی دارم/کنار من نشستی

 شکر خدارومیکنم/روبه اسمون دو دستی

 انگار یکی تو چشمات/ماه وستاره کاشته

 خدا برامون امشب/سنگ تموم گذاشته

 یه روزی ارزوم بود/دست توروبگیرم

 بهت بگم دوست دارم/بگم برات میمیرم

 به ارزوم رسیدم/دستات توی دستامه

 هرچی میخواستم دادی/خدادیگه بسمه

 

   دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم دیگه همه چی تمومه - دانلود بزودی

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم دانلود آهنگ دیگه ما بهم رسیدیم دیگه همه چی تمومه دانلود آهنگ بهم رسیدیم مهدی شهبازی دانلود آهنگ امشب از همیشه بیشتر به تو نزدیکم اهنگ بهم رسیدیم دانلود آهنگ به هم رسیدیم امشب 320 دانلود آهنگ به هم رسیدیم امشب با کیفیت 320 ریمیکس آهنگ بهم رسیدیم امشب اهنگ بهم رسیدیم عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب