loading...

موزیک خفن

آهنگ رستن فرزینتو مثل دیوان عشقی اما منخط به خط شعراتو از بر می دونمبا صدایی که به افلاک برسههمه ترانه هاتو می خونمفصل عشق من و تو موندنیهاین ترانه همیشه خوندنیهفصل عشق من و تو موندنیهاین ترانه همیشه

حسین بازدید : 410 جمعه 15 آذر 1398

آهنگ رستن فرزین

تو مثل دیوان عشقی اما من
خط به خط شعراتو از بر می دونم
با صدایی که به افلاک برسه
همه ترانه هاتو می خونم
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه

گل دل من تازه شکفته
تموم شعرام فکر و نگفته
وارسته از غم آوازه خونم


باز از ته دل اینو می خونم
فصل عشق من و تو موندنیه

این ترانه همیشه خوندنیه
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه

همه شکستن من از تو بود
باز دوباره بستن من از تو بود
به اسارت منو تو برده بودی
باز دوباره رستن من از تو بود
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه

گل دل من تازه شکفته
تموم شعرام فکر و نگفته
وارسته از غم آوازه خونم
باز از ته دل اینو می خونم
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه
فصل عشق من و تو موندنیه
این ترانه همیشه خوندنیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب