loading...

موزیک خفن

عسل بانو، هنوزم پیش مایی اگرچه دست تو، تو دست من نیست هنوز هم با توأم تا آخرین شعر نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست حالا هر جا که هستی باورم کن بدون با یاد تو تنها ترینم هنوزم زیر رگبار ترانه، کنار خ

حسین بازدید : 359 شنبه 16 آذر 1398

عسل بانو، هنوزم پیش مایی

اگرچه دست تو، تو دست من نیست

هنوز هم با توأم تا آخرین شعر

نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست

حالا هر جا که هستی باورم کن

بدون با یاد تو تنها ترینم

هنوزم زیر رگبار ترانه، کنار خاطرات تو میشینم

...

عسل بانو، عسل گیسو، عسل چشم،

منو یاد خودم بنداز دوباره

 

بذار از ابر سنگین نگاهم

بازم بارون دلتنگی بباره

...

تو رفتی بی من امّا من دوباره

دارم از تو برای تو می خونم

سکوت لحظه های تلخ رو بشکن

نذار اینجا تک و تنها بمونم

نذار اینجا تک و تنها... بمونم

کد پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی  - درخواستی کاربران - هنوز ساخته نشده

 

 







برچسب ها کد پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز جدید عسل بانو سیاوش قمیشی کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار عسل بانو سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول عسل بانو سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عسل بانو سیاوش قمیشی کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی کد پیشواز کد آهنگ پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی جدید Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید عسل بانو سیاوش قمیشی کد آوای انتظار عسل بانو سیاوش قمیشی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز عسل بانو سیاوش قمیشی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب