loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ حسین حیدری پروبالم,    اهنگ حسین حیدری پروبالم 2,    دانلود اهنگ حسین حیدری زندان,    دانلود اهنگ حسین

حسین بازدید : 15 جمعه 22 آذر 1398

,   
,    دانلود آهنگ حسین حیدری پروبالم
,    اهنگ حسین حیدری پروبالم 2
,    دانلود اهنگ حسین حیدری زندان
,    دانلود اهنگ حسین حیدری انتظار
,    متن اهنگ حسین حیدری پروبالم
,    دانلود اهنگ حسین حیدری عزیز یاروم
,    دانلود اهنگ حسین حیدری زندانی
,    دانلود اهنگ حسین حیدری جدایی
,    دانلود اهنگهای حسین حیدری
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن ترجمه فارسی شعر عزیز یارم حسین حیدری
♫ ♫ موزیک لاو ♫ ♫
پرو بالم تکلیب در من ایرگم سنب در
نامرد آدم خار اولایده که من یاردن
ادب در او قم دن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در
او گینن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در
بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در
غصه بیمه عزیز یارم بیز ایچنه خدا وار در
عزیز یاروم دیدارین چه گجه گیندز بیقرارم
منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم
الرم من آی امان چکرم من وای امان
امان قرار وای امان داد الینن داد الینن
الر من یار الینن چکرم من فریاد الینن
امان قرار وای امان داد الینن داد الینن
بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در
غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در
قسمت اولسه یار گرم او شیرین ناز دار گرم
زندگیمو فدای ادم دارو نداروم ورم
اوگینن که یاروم گلسه تمام دنیا د شادم
غم غصمه من گرمز بو دنیا د من ازادم
بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در
غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در
عزیز یارم دیدارین چه گجه گیندز بیقرارم
منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم
الرم من آی امان چکرم من وای امان
امان قرار وای امان داد الینن داد الینن
الر من یار الینن چکرم من فریاد الینن
امان قرار وای امان داد الینن داد الینن

 https://www.musiclove.ir/

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ حسین حیدری پروبالم اهنگ حسین حیدری پروبالم 2 دانلود اهنگ حسین حیدری زندان دانلود اهنگ حسین حیدری انتظار متن اهنگ حسین حیدری پروبالم دانلود اهنگ حسین حیدری عزیز یاروم دانلود اهنگ حسین حیدری زندانی دانلود اهنگ حسین حیدری جدایی دانلود اهنگهای حسین حیدری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب