loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ mp3 محلی اربابو من کمرم,    دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنج تیر روسی,    دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم,    دانلود اه

حسین بازدید : 734 شنبه 30 آذر 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی اربابو من کمرم
,    دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنج تیر روسی
,    دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم
,    دانلود اهنگ mp3 لری ار بونم کمرم
,    دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنش تیر روسی
,    دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم پنش تیر روسی باده
,    اهنگ mp3 بختیاری ار بونم کمرم
,    دانلود اهنگ mp3 لری اربابو من کمرم پنش تیر روسی باده
,    متن آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم
,    Download Ahang Mahali

http://nakaaman.ir/4404/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%86%D8%AC-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%B3.html

 

ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده

تا مبوسم لویلت نیگم ملوسی باده

تا مبوسم لویلت نیگم ملوسی باده

هی باده باده باده شالا مبارک باده

هی باده باده باده شالا مبارک باده

و شالا مبارک باده

آهنگ لری گنج دست نهاده از محسن اسفندیاری

ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده

ار وابو من کمرم پنج تیر روسی باده

تا نبینم هیکلت شو نی برم خو باده

تا نبینم هیکلت شو نی برم خو باده

گل کخدا زاد گنج دس نهاده

گل کخدا زاده زلفلش تو داده

های باده باده باده شالا مبارک باده

های باده باده باده شالا مبارک باده

شالا مبارک باده

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی اربابو من کمرم دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنج تیر روسی دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم دانلود اهنگ mp3 لری ار بونم کمرم دانلود آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم پنش تیر روسی دانلود اهنگ mp3 ار بونم کمرم پنش تیر روسی باده اهنگ mp3 بختیاری ار بونم کمرم دانلود اهنگ mp3 لری اربابو من کمرم پنش تیر روسی باده متن آهنگ mp3 لری ار وابو من کمرم Download Ahang Mahali
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب