loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محلی دلی داروم دبیرستان میخونه,    دانلود اهنگ mp3 محلی مصطفی ابراهیمی,    اهنگ mp3 دلی دارم دبیرستان میخونه, 

حسین بازدید : 61 پنجشنبه 05 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محلی دلی داروم دبیرستان میخونه
,    دانلود اهنگ mp3 محلی مصطفی ابراهیمی
,    اهنگ mp3 دلی دارم دبیرستان میخونه
,    دانلود اهنگ mp3 بلال یار بلال شاد
,    اهنگ mp3 مصطفی ابراهیمی دلی دارم دبیرستان
,    اهنگ mp3 دلی دارم دبیرستان میخونه بلال یار بلال مصطفی ابراهیمی
,    مصطفی ابراهیمی دلی دارم دبیرستان میخونه
,    دانلود آهنگ mp3 بلال بلال مصطفی ابراهيمي
,    گلی دارم دبیرستان میخونه
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

 

 

 آی برفتم سید محمد بحر زیارت

ای به پشت مادرش دیدم حکایت امان امان

ای دیدم که یاروم با یارش دیگر وی با یار دیگر

ای سرم بالا بکردم از خجالت امان هی امان امان

اخی شنیدم اروز بر مردنم رو بلال بلال

دعای هر شبت غمخمور بلال بلالم

میون دشمنام تنهام گذاشتی بلال بلالم

دانلود آهنگ مصطفی ابراهیمی دلی دارم دبیرستان میخونه بلال یار بلال

ای همه کارت شده غم خوردنای من بلال بلالم

دلی دارم دبیرستان میخونه بلال یار بلال

دلی دارم دبیرستان میخونه بلال یار بلال

خدا قدش منو کرده دیوونه بلال یار بلال

گل بهاری بلال یار بلال

اگه پروانه بودم میپردم بلال یار بلال

سر ساعت به بند بند میرسیدم بلال یار بلال

گل بهاری بلال یار بلال







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی دلی داروم دبیرستان میخونه دانلود اهنگ mp3 محلی مصطفی ابراهیمی اهنگ mp3 دلی دارم دبیرستان میخونه دانلود اهنگ mp3 بلال یار بلال شاد اهنگ mp3 مصطفی ابراهیمی دلی دارم دبیرستان اهنگ mp3 دلی دارم دبیرستان میخونه بلال یار بلال مصطفی ابراهیمی مصطفی ابراهیمی دلی دارم دبیرستان میخونه دانلود آهنگ mp3 بلال بلال مصطفی ابراهيمي گلی دارم دبیرستان میخونه دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب