loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ mp3 ترکی عشق تو نفسه,    دانلود اهنگ mp3 ترکی آی منیم عمور یولداشیم,    دانلود آهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی ریمیکس,    دانلود

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 12 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 ترکی عشق تو نفسه
,    دانلود اهنگ mp3 ترکی آی منیم عمور یولداشیم
,    دانلود آهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 جدید ترکی سن سن
,    دانلود اهنگ mp3 ترکی سنین عشقین نفسدی منه بیر عمر بسدی
,    اهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی ریمیکس
,    آهنگ mp3 سنین عشقین نفس دی
,    دانلود اهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی منه بیر عمری بسدی
,    سنین عشقین نفسدی کارتونی
,    دانلود آهنگ mp3 ترکی
,   
,   

 

 

متن آهنگ جان جان افشین آذری

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

گوزلرینین قاراسی؛ یاندریب یاندریب منی! ●♪♫
سیاهی چشمانش، سوزونده منو سوزونده… ●♪♫
بو اورگیم یاراسی؛ آی یاندریب یاندریب منی… ●♪♫
این زخمِ دلم؛ آی سوزونده منو سوزونده ●♪♫
جان جان! د گوروم؛ نیه من سنی چوخ سومیش؟! ●♪♫
جان جان! بگو ببینم؛ چرا من تورو خیلی دوست دارم؟ ●♪♫

شعر ، ملودی و تنظیم قطعه : افشین آذری
جان جان! د گوروم؛ نیه نقدر قلبینه گتمیشم؟ ●♪♫
جان جان بگو! ببینم چقد واردِ قلبِ تو شدم؟ ●♪♫
سنین عشقین نفسدی منه بیر عمر بسدی… ●♪♫
عشقِ تو نفسه؛ برای یک عمرِ من بسه ●♪♫
اینانمرسان الین گوی قلبیم؛ اوسده گر ن سسدی؟ ●♪♫

https://music-fa.com/download-song/13625/


اگر باور نمی کنی دستت رو بذار روی قلبم؛ ببین صدای چیه؟ ●♪♫
منیم عشقیمد؛ سن سن ●♪♫
عشقِ من، تویی تو ●♪♫
منیم عمرمده؛ سن سن ●♪♫
عمرِ من، تویی تو… ●♪♫
منیم جانیم دا؛ سن سن ●♪♫

میکس و مسترینگ : احسان جوادی
جانِ من، تویی تو ●♪♫
آی سنین قوربان الم! ●♪♫
آی قربانِ تو بشم! ●♪♫
جان جان! د گوروم؛ نیه من سنی چوخ سومیش؟! ●♪♫
جان جان! بگو ببینم؛ چرا من تورو خیلی دوست دارم؟ ●♪♫
جان جان! د گوروم؛ نیه نقدر قلبینه گتمیشم؟ ●♪♫
جان جان بگو! ببینم چقد واردِ قلبِ تو شدم؟ ●♪♫

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 ترکی عشق تو نفسه دانلود اهنگ mp3 ترکی آی منیم عمور یولداشیم دانلود آهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی ریمیکس دانلود آهنگ mp3 جدید ترکی سن سن دانلود اهنگ mp3 ترکی سنین عشقین نفسدی منه بیر عمر بسدی اهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی ریمیکس آهنگ mp3 سنین عشقین نفس دی دانلود اهنگ mp3 سنین عشقین نفسدی منه بیر عمری بسدی سنین عشقین نفسدی کارتونی دانلود آهنگ mp3 ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب