loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 کی میشی دور از من,    ریمیکس هی میشی دور از من,    دانلود آهنگ mp3 رضا رامیار دیوونه بازیامون پس چی,    ریمیکس اهنگ mp3

حسین بازدید : 27 جمعه 13 دی 1398




,    دانلود اهنگ mp3 کی میشی دور از من
,    ریمیکس هی میشی دور از من
,    دانلود آهنگ mp3 رضا رامیار دیوونه بازیامون پس چی
,    ریمیکس اهنگ mp3 کوروش مقیمی پس چی
,    کوروش مقیمی پس چی ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 پس اون همه خاطره هامون چی میشه
,    دانلود موزیک ویدیو کوروش مقیمی پس چی
,    دانلود اهنگ mp3 کوروش مقیمی
,    دانلود آهنگ mp3 کوروش مقیمی دیوونه میشم
,    دانلود آهنگ mp3
,   

متن آهنگ جدید کوروش مقیمی پس چی

هی میشی دور از من

خودت ببین چجوری عشقت گولم زد

میگن میخوای بری

بری میگیری زندگیمو تو از من

بری این دلمو تو بگو پس بگیرم از کی

اون همه خاطره اون همه حسی که بینمونه پس چی

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد , کی جا زد

شعر آهنگ جدید کوروش مقیمی پس چی

بذار بدونن همه دیوونگی هایه تو یکی

واسه ی من یه عالمه دیگست

بخوای بری اینهمه , اینهمه خاطره

که بینه ما بوده یه عالمه چی پس

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

کی جا زد

https://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 کی میشی دور از من ریمیکس هی میشی دور از من دانلود آهنگ mp3 رضا رامیار دیوونه بازیامون پس چی ریمیکس اهنگ mp3 کوروش مقیمی پس چی کوروش مقیمی پس چی ریمیکس دانلود اهنگ mp3 پس اون همه خاطره هامون چی میشه دانلود موزیک ویدیو کوروش مقیمی پس چی دانلود اهنگ mp3 کوروش مقیمی دانلود آهنگ mp3 کوروش مقیمی دیوونه میشم دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب