loading...

موزیک خفن

  , ,متن آهنگ اما من دلبر نداشتم دنگ شو ,متن آهنگ ای داد دنگ شو 320 ,متن آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320 ,متن آهنگ ای داد ای یاد یار دنگ شو ,آهنگ یادمه اون شب که رفتی چشمو بستم ,متن

حسین بازدید : 63 سه شنبه 17 دی 1398

 

,

,متن آهنگ اما من دلبر نداشتم دنگ شو

,متن آهنگ ای داد دنگ شو 320

,متن آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320

,متن آهنگ ای داد ای یاد یار دنگ شو

,آهنگ یادمه اون شب که رفتی چشمو بستم

,متن اهنگ اما من دلبر نداشتم غیرتو دلبر نداشتم

,سر رای برگشتنت آینه می کارم متن

,متن آهنگ دنگ شو

,متن آهنگ خطا کردم دنگ شو

,متن آهنگ جدید 98

 

 

متن آهنگ ای درد ای یاد یار از دنگ شو

سر رای برگشتنت آینه می کارم

گلدونای دلتنگو رو پله می زارم

لحظه های بی قصه رو طاقت ندارم

چشم من به راه عشقه

رفتنت گناه عشقه

اون روی سیاه عشقه

ماه من

ماه من تو چاه عشقه

یادمه اون شب که رفتی چشمو بستم

شیشه ی عمر جوونی مو شکستم

تا به تو پیغام دلجویی فرستم

اسمتو با شیشه کندم روی دستم

ای درد … ای یار ….

درد اومد

داد اومد

دلبر شیاد اومد

اما من دلبر نداشتم

غیر تو دلبر نداشتم

حال اول درد عشقه

ماه من

 

کاری با آخر نداشتم







برچسب ها متن آهنگ اما من دلبر نداشتم دنگ شو متن آهنگ ای داد دنگ شو 320 متن آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320 متن آهنگ ای داد ای یاد یار دنگ شو آهنگ یادمه اون شب که رفتی چشمو بستم متن اهنگ اما من دلبر نداشتم غیرتو دلبر نداشتم سر رای برگشتنت آینه می کارم متن متن آهنگ دنگ شو متن آهنگ خطا کردم دنگ شو متن آهنگ جدید 98 متن آهنگ غیر تو دلبر نداشتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب