loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 شرمنده ام که ستاره داشتمو,    اهنگ mp3 شرمندتم که ستاره داشتمو دنبال اون میگشتمو,    دانلود آهنگ mp3 حمید عسکری ست

حسین بازدید : 241 یکشنبه 22 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 شرمنده ام که ستاره داشتمو
,    اهنگ mp3 شرمندتم که ستاره داشتمو دنبال اون میگشتمو
,    دانلود آهنگ mp3 حمید عسکری ستاره با گیتار
,    اهنگ mp3 شرمندتم شادمهر
,    دانلود اهنگ mp3 ریمیکس ستاره از حمید عسکری
,    ستاره حمید عسکری 320
,    متن آهنگ mp3 ستاره حمید عسکری
,    اهنگ mp3 یه روز تو زندگیم بودی با گیتار
,    آکورد آهنگ mp3 ستاره حمید عسکری
,    دانلود آهنگ
,   

 

یه روز؛ تو، زندگیم بودی…●♪♫
همین جا؛ رو به روم بودی… امّا آرزوم نبودی…●♪♫
فکر می کردم از آسمون؛ باید بیاد یه روزی اون!●♪♫
تا آرزوم؛ بشه تموم…●♪♫
یه اشتباهی کردم وُ دلِ تورو شکستم وُ نمی بخشم خودموُ…●♪♫

ملودی : حمید عسکری
حالا پشیمون شدم وُ●♪♫
می خوام تو باشی پیشم وُ حق داری؛ که نبخشیم…●♪♫
شرمندتم؛ که ستاره داشتم وُ دنبالِ اون می گشتموُ!●♪♫
شاکی از این بودم…●♪♫
که من؛ ستاره ای ندارم!●♪♫


ستاره بود توو مشتم وُ تکیه می داد به پشتم وُ…●♪♫
احساسشوُ می کشتموُ! احساستوُ می کُشتم..!●♪♫
شرمندتم؛ که ستاره داشتم وُ دنبالِ اون می گشتموُ!●♪♫

تنظیم قطعه : نیما وارسته
شاکی از این بودم…●♪♫
که من؛ ستاره ای ندارم!●♪♫
ستاره بود توو مشتم وُ تکیه می داد به پشتم وُ…●♪♫
احساسشوُ می کشتموُ! احساستوُ می کُشتم..!●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 شرمنده ام که ستاره داشتمو اهنگ mp3 شرمندتم که ستاره داشتمو دنبال اون میگشتمو دانلود آهنگ mp3 حمید عسکری ستاره با گیتار اهنگ mp3 شرمندتم شادمهر دانلود اهنگ mp3 ریمیکس ستاره از حمید عسکری ستاره حمید عسکری 320 متن آهنگ mp3 ستاره حمید عسکری اهنگ mp3 یه روز تو زندگیم بودی با گیتار آکورد آهنگ mp3 ستاره حمید عسکری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب