loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ جدیدا یکی عاشقم کرده شدیدا,    یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس,    ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده,  &

حسین بازدید : 35 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن اهنگ جدیدا یکی عاشقم کرده شدیدا
,    یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس
,    ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده
,    متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس
,    متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    متن اهنگ وای چه حالی داره یکی هوامو داره ریمیکس
,    متن اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره ریمیکس
,    باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره ریمیکس
,    متن اهنگ ریمیکس mp3 آهنگ علی هایپر جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    متن اهنگ
,   
,    متن آهنگ جدیدا یکی اومده تو زندگیم
,    متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس
,    متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس
,    ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده
,    متن اهنگ وای چه حالی داره یکی هوامو داره ریمیکس
,    متن اهنگ ریمیکس mp3 آهنگ علی هایپر جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    متن اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره ریمیکس
,    باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره ریمیکس
,    متن اهنگ
,   



,   




 

 

متن آهنگ علی هایپر باز داره بارون میگیره

جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا نگم از اون دو تا چشاش که پدیدن
آخ نمیدونی که چه حالی داره به تو رسیدن
وای چه حالی داره یکی هوامو داره فکر نمیکردم یه روز عاشق بشم دوباره
وای چه حسی داره بدونی یکی دیوونه وار دوست داره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره
دانلود آهنگ جدید علی هایپر باز داره بارون میگیره با لینک مستقیم

منو وابسته کردی تو ببین با من چه کردی دلم میخواد تو این روزا فقط با من بگردی
چقدر خوبه که با من خوبی و با همه سردی
جدیدا شدم دیوونه ی با تو پریدن حتی یه روز ازت بدی ندیدم تویی عشق جدیدم
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره







برچسب ها متن اهنگ جدیدا یکی عاشقم کرده شدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم متن اهنگ وای چه حالی داره یکی هوامو داره ریمیکس متن اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره ریمیکس باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره ریمیکس متن اهنگ ریمیکس mp3 آهنگ علی هایپر جدیدا یکی اومده تو قلبم متن اهنگ متن آهنگ جدیدا یکی اومده تو زندگیم متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب