loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ Mp3 نیما مسیحا و حامی,    دانلود آهنگ Mp3 منو محکوم قفس کن,    حمید حامی و نیما مسیحا,    دانلود آهنگ Mp3 فیلم پرواز ممنوع,

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 25 دی 1398



,    دانلود آهنگ Mp3 نیما مسیحا و حامی
,    دانلود آهنگ Mp3 منو محکوم قفس کن
,    حمید حامی و نیما مسیحا
,    دانلود آهنگ Mp3 فیلم پرواز ممنوع
,    دانلود آهنگ Mp3 پرواز ممنوع شبکه پویا
,    دانلود آهنگ Mp3 پرواز ممنوع داریوش
,    دانلود اهنگ Mp3 فیلم منطقه پرواز ممنوع
,    دانلود آهنگ Mp3 منطقه پرواز ممنوع
,    آهنگ Mp3 پرواز ممنوع میریم بالا بالاتر
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

دسـتامو گُم نکن! تنها رفتن، سـاده نیست!…♯♫♪

مثلِ من! هیچکسی؛ تووو هراسِ جــادّه نیست…♯♫♪

تویِ عـطرت، شب میمـیره…♯♫♪

کوچه ها رو؛ مِه میگیره…♯♫♪

/آهنگساز: ستار اورکی

منـو مَحکوم قفس کن!! اما گل هامو نَسوزون…♯♫♪

من به یادِ بُغضِ چشمات؛ گُم شدم! توو مُشـتِ بارون…♯♫♪

منو محکوم قفـس کن!! من ازت جُدا نمیــشم!…♯♫♪

من شـبیهِ آسمونم؛ پُشتِ میله جا نمیشم!…♯♫♪

http://musictarin.com/download-single-track/3443.php

پرواز ممنوعه… مهتاب میباره!…♯♫♪

مـن؛ با تو غریبم…♯♫♪

چشمام؛ خورشیدن… دسـتام؛ جون میدَن…♯♫♪

ای ماهِ نَجــیبم…♯♫♪

/شاعر: بابک صحرایی

تو کجایی؟!؟! که ببینی… هنوزم؛ زنجیرِ اشـکم…♯♫♪

مثلِ خـونِ رویِ دستام… توو خودم؛ دارم میخُشکم…♯♫♪

نه شــبُ از تو گرفتم… نه به مرزِ تو رسیدم…♯♫♪

من فقط این همه دیوار؛ دورِ دنیایِ تو چیـدم…♯♫♪

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 نیما مسیحا و حامی دانلود آهنگ Mp3 منو محکوم قفس کن حمید حامی و نیما مسیحا دانلود آهنگ Mp3 فیلم پرواز ممنوع دانلود آهنگ Mp3 پرواز ممنوع شبکه پویا دانلود آهنگ Mp3 پرواز ممنوع داریوش دانلود اهنگ Mp3 فیلم منطقه پرواز ممنوع دانلود آهنگ Mp3 منطقه پرواز ممنوع آهنگ Mp3 پرواز ممنوع میریم بالا بالاتر دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب