loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ Mp3 ساکت شو فقط هیس ن جای گریت نیست,    دلم یکیو میخواد که اصلا فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس ساکت شو فقط هیس,  

حسین بازدید : 469 پنجشنبه 26 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ Mp3 ساکت شو فقط هیس ن جای گریت نیست
,    دلم یکیو میخواد که اصلا فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس ساکت شو فقط هیس
,    ساکت شو فقط هیس ن جای گریت نیست
,    دانلود اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد که اصلا فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس
,    دانلود اهنگ Mp3 دپرس از مرداد
,    دانلود اهنگ Mp3 مرداد ساکت شو فقط هیس
,    دانلود اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد که اصن فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس
,    اهنگ Mp3 سهیل جامی هیس
,    اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد ک اصلا فکرم نیست
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

نه اون ديگه پيشت نميمونه خب بسه ديونه
چرا ميزارى اخه اشكاتو ببينه
يادت بيار تنهاييتو چقد تنهايى تو
هيشكى خوب نميكنه حال خرابتو
قدرتو ندوست اون اخرم نتونست كه ثابت كنه دوست داره حالا شدى دپرس
يه بدن فس اره يه قلبى كه حس داره واس برگشتن تو ساعتارو ميشماره

دلم يكيو ميخواد كه اصلا فكرم نيست
روزا به يادشم شب ميشه چشمم خيس
ساكت شو فقط هيس نه جاى گريت نيس
ميكنم خلوت با يه شمع و يه دونه ميز(2)

هنوز جاى دندونات روى بازومه
عكسى كه با هم گرفتيم باز جلو رومه
دوباره ميوفتم به ياد تو پس كجايى؟
هركارى كنى از يادم نميره
صدات مثل موزيك تو مغزم ميشينه
حالا كه رفتى پس ديگه نگير هيچ سراغى

از يه جايى به بعد تو كم ميارى
ميشي همون ادم كه با هيشكى حرف ندارى
هيچكسو ديگه دوست ندارى
نده هات ميده بوى گريه
جلوشو نگير اون بزا بره







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 ساکت شو فقط هیس دلم یکیو میخواد که اصلا فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس ساکت شو فقط هیس ساکت شو فقط هیس ن جای گریت نیست دانلود اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد که اصلا فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس دانلود اهنگ Mp3 دپرس از مرداد دانلود اهنگ Mp3 مرداد ساکت شو فقط هیس دانلود اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد که اصن فکرم نیست روزا به یادشم شب میشه چشمم خیس اهنگ Mp3 سهیل جامی هیس اهنگ Mp3 دلم یکیو میخواد ک اصلا فکرم نیست دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب