loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ چشم مشکی از حامد پهلان,    اهنگ حامد پهلان چشم سیاهت,    متن آهنگ چشم مشکی از میثم جمشیدپور,    اهنگ چشم م

حسین بازدید : 26 جمعه 27 دی 1398



,   
,    متن آهنگ چشم مشکی از حامد پهلان
,    اهنگ حامد پهلان چشم سیاهت
,    متن آهنگ چشم مشکی از میثم جمشیدپور
,    اهنگ چشم مشکی از علیرضا آریانفر
,    متن اهنگ چشم مشکی من واسه چشمات میمیرم
,    آهنگ چشم مشکی من
,    آهنگ چشم مشکی حامد همایون
,    متن آهنگ حامد پهلان عروس خانم
,    آهنگ جدید حامد پهلان
,    متن آهنگ

 

بو نمیگیره واست این دل دیوونمو
حل نمیشه مشکلش یکی دوتا پیمونه و
تو آخرین عشقی ای یار چشم مشکی
دیوونه تر میشم حسابی که بشی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم

تکست آهنگ حامد پهلان چشم مشکی

همه میدونن با منی
خورشیدو مهتابمی
دلبرو دلدارمی
درمون این حالمی
تو آخرین عشقی
ای یار چشم مشکی
دیوونه تر میشم
حسابی که بشی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم

همه میدونن با منی
خورشیدو مهتابمی
دلبرو دلدارمی
درمون این حالمی
تو آخرین عشقی
ای یار چشم مشکی
دیوونه تر میشم
حسابی که بشی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی
دلم ای دلی دلی دل دیوونم

ترانه سرا : حامد پهلان







برچسب ها متن آهنگ چشم مشکی از حامد پهلان اهنگ حامد پهلان چشم سیاهت متن آهنگ چشم مشکی از میثم جمشیدپور اهنگ چشم مشکی از علیرضا آریانفر متن اهنگ چشم مشکی من واسه چشمات میمیرم آهنگ چشم مشکی من آهنگ چشم مشکی حامد همایون متن آهنگ حامد پهلان عروس خانم آهنگ جدید حامد پهلان متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب