loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی قدیمی,    دانلود آهنگ mp3 های قدیمی پویا,    دانلود معروف ترین اهنگ mp3 های پویا بیاتی,    دانلود آهنگ mp3 پ

حسین بازدید : 33 دوشنبه 30 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی قدیمی
,    دانلود آهنگ mp3 های قدیمی پویا
,    دانلود معروف ترین اهنگ mp3 های پویا بیاتی
,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی بارون
,    دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی برای تو
,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی برگرد
,    دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی 94
,    دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی 97
,    آهنگ mp3 قدیمی پویا بیاتی اگه خاکم
,    Download music pouya bayati
,   

 

 

 

 

اگه خاکم اگه سنگم اگه دلتنگم با خودم با تو با این فاصله می جنگم

اگه کابوس اگه رویا اگه بیدارم تو رو تنها تو رو تنها تو رو می بارم

اگه خاکم اگه خاکم اگه سنگم اگه دلتنگم با خودم با تو با این فاصله می جنگم

اگه رودم با تو بودم به تو دل بستم من از این من من از این تو از همه خستم

اگه بغضم اگه گریه اگه می بارم کی می دونه سر روی دوش کی می ذارم

تب سرد و تب درد و منه شبگردو کی می دونه کی می فهمه حاله این مردو

گلو پر پر کن عزیزم چشمامو تر کن منو باور کن عزیزم منو باور کن

آی خدای نفس های منه سرگردون به همون روز تولد منو برگردون

آی خدای (آی خدای،آی خدای،آی خدای)

به همون روز تولد منو برگردون (منو برگردون،منو برگردون)

 

myeasymusic.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی قدیمی دانلود آهنگ mp3 های قدیمی پویا دانلود معروف ترین اهنگ mp3 های پویا بیاتی دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی بارون دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی برای تو دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی برگرد دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی 94 دانلود آهنگ mp3 جدید پویا بیاتی 97 آهنگ mp3 قدیمی پویا بیاتی اگه خاکم Download music pouya bayati
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب