loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر خوشبختم,    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم متن,    دانلود آهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر بدبختم,    ه

حسین بازدید : 49 شنبه 05 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
,    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم متن
,    دانلود آهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر بدبختم
,    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 بی کلام همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
,    دانلود آهنگ mp3 حمید طالب زاده همه چی آرومه ریمیکس
,    آهنگ mp3 همه چی آرومه عماد طالب زاده
,    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم اپارات
,    دانلود اهنگ mp3 همه چی ارومه محسن یگانه
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ همه چی آرومه از حمید طالب زاده

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه….غصه ها خوابیدن

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

❤️ 🎵 ❤️ ❤️ 🎵 ❤️ ❤️ 🎵 ❤️

تشنه چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

❤️ 🎵 ❤️ ❤️ 🎵 ❤️ ❤️ 🎵 ❤️

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر خوشبختم همه چی آرومه من چقدر خوشحالم متن دانلود آهنگ mp3 همه چی آرومه من چقدر بدبختم همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ریمیکس دانلود آهنگ mp3 بی کلام همه چی آرومه من چقدر خوشحالم دانلود آهنگ mp3 حمید طالب زاده همه چی آرومه ریمیکس آهنگ mp3 همه چی آرومه عماد طالب زاده همه چی آرومه من چقدر خوشحالم اپارات دانلود اهنگ mp3 همه چی ارومه محسن یگانه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب