loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 ادم جدید اومد تو زندگیم,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زندگیم,    اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زند

حسین بازدید : 39 دوشنبه 07 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 ادم جدید اومد تو زندگیم
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زندگیم
,    اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 ی ادم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس
,    دانلود ریمیکس یه آدم جدید اومد تو زندگیم
,    یه آدم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس
,    ریمیکس ی ادم جدید اومد تو زندگیم
,    یه آدم جدید اومد تو زندگیم رضا شیری ریمیکس
,    اهنگ mp3 یه ادم جدید ریمیکس
,    Download music
,   

 

 

 

تکست ریمیکس ترانه یه آدم جدید اومد تو زندگیم از خواننده رضا شیری

یه آدم جدید اومد تو زندگیم قول داده بشه کل زندگیم

یه آدم عجیب عوض کرده منو تو چشام نگاه کرد و گفت که نرو

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

♪@♫@♪@♫@

دانلود ریمیکس سولی دنس آهنگ یه آدم جدید اومد تو زندگیم رضا شیری

♪@♫@♪@♫@

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

من نمیرم اخه پاکه دلت تور و ندیدن خیلی مشکله

بدون تو دیگه سخته برام با تو باشم حله مشکلا

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه

یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ادم جدید اومد تو زندگیم دانلود ریمیکس اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زندگیم اهنگ mp3 یه ادم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس دانلود اهنگ mp3 ی ادم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس دانلود ریمیکس یه آدم جدید اومد تو زندگیم یه آدم جدید اومد تو زندگیم ریمیکس ریمیکس ی ادم جدید اومد تو زندگیم یه آدم جدید اومد تو زندگیم رضا شیری ریمیکس اهنگ mp3 یه ادم جدید ریمیکس Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب