loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 ادم اهنی صادقی,    دانلود آهنگ mp3 مترسک رضا صادقی,    دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی بنیامین,    دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی از

حسین بازدید : 19 دوشنبه 07 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 ادم اهنی صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 مترسک رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی بنیامین
,    دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی از مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ mp3 پسرم
,    دانلود آهنگ mp3 دلقک رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 پسرم تولدت مبارک
,    دانلود آهنگ mp3 دو نفره رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 بانوی من رضا صادقی
,    Download music
,   

 

 

متن آهنگ آدم آهنی از مرتضی پاشایی

دیگه دلم برای تو تنگ نمیشه تنگ نمیشه

از این به بعد دیگه دلم بیخودی دلتنگ نمیشه

غروری که به خاطرت گم شده پیدا میکنم

هر جا بگی دوست دارم میام و حاشا میکنم

منم مثه خودت میشم، میشم یه آدم آهنی

هر جوری که خواستی باهام حرف بزنی تا نتونی

از این به بعد میخوام برام مسخره باشه گریه هات

Az in be baad mikham baram maskhare bashe geryehat

یه جور میخوام عوض بشم این روزامون یادت نیاد

Ye jor mikham avaz besham in roozamon yadet nayad

ترانه آهنگ آدم آهنی از مرتضی پاشایی

بهت کنایه میزنم وقتی تو فکر موندنی

رو قلبت حک کن عزیزم شکستنی سوزوندنی

از این به بعد منم دلم واسه خودم دلواپسه

از این همه شادی و غم سهمی به تو نمیرسه

حالا ببین تمام حرفاتو تلافی میکنم

آتیش توی رویایی که داری می بافی میکنم

دیگه تموم بچگیم از این به بعد بزرگ میشم

بره بودم نفهمیدی ببین چه جوری گرگ میشم

از این به بعد میخوام برام مسخره باشه گریه هات

Az in be baad mikham baram maskhare bashe geryehat

یه جور میخوام عوض بشم این روزامون یادت نیاد

Ye jor mikham avaz besham in roozamon yadet nayad







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ادم اهنی صادقی دانلود آهنگ mp3 مترسک رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی بنیامین دانلود آهنگ mp3 آدم آهنی از مرتضی پاشایی دانلود آهنگ mp3 پسرم دانلود آهنگ mp3 دلقک رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 پسرم تولدت مبارک دانلود آهنگ mp3 دو نفره رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 بانوی من رضا صادقی Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب