loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ سخته برام از حامد میران,    اکورد سخته برام حامد میران,    حامد میران قسم,    اهنگ به نام خدا میخواد ازم بشه جدا ببین دستات تو

حسین بازدید : 433 شنبه 12 بهمن 1398


,    متن آهنگ سخته برام از حامد میران
,    اکورد سخته برام حامد میران
,    حامد میران قسم
,    اهنگ به نام خدا میخواد ازم بشه جدا ببین دستات تو دستام نباشه میمیرم بخدا
,    اهنگ به نام خدا میخواد بشه ازم جدا
,    سخته برام نبودنت هنگامه
,    متن اهنگ حامد میران عشق دیوونم
,    اهنگ حامد میران قسم
,    متن آهنگ سخته برام نبودنت هنگامه
,    متن آهنگ
,   

 

سخته برام نبودنت چجوری عادت شه برام
جز اسم تو چیزی نمونده روی لبام میخوام صدات کنم
سنگه دلت ولی من این روزا دلم تنگه برات میخوام بهت بگم
نرو نمیتونم ازت جدا بشم میخوام مثه دیوونه ها بشم
چطور دلت میاد که اینجوری تنها بشم
نرو تورو خدا بذار صدات کنم بذار دوباره باز نگات کنم
میخوام که این دل شکسته رو فدات کنم
سخته برام نبودنت چجوری عادت شه برام
جز اسم تو چیزی نمونده روی لبام میخوام صدات کنم
سنگه دلت ولی من این روزا دلم تنگه برات میخوام بهت بگم
نرو نمیتونم ازت جدا بشم میخوام مثه دیوونه ها بشم
چطور دلت میاد که اینجوری تنها بشم
نرو تورو خدا بذار صدات کنم بذار دوباره باز نگات کنم
میخوام که این دل شکسته رو فدات کنم

 

 







برچسب ها متن آهنگ سخته برام از حامد میران اکورد سخته برام حامد میران حامد میران قسم اهنگ به نام خدا میخواد ازم بشه جدا ببین دستات تو دستام نباشه میمیرم بخدا اهنگ به نام خدا میخواد بشه ازم جدا سخته برام نبودنت هنگامه متن اهنگ حامد میران عشق دیوونم اهنگ حامد میران قسم متن آهنگ سخته برام نبودنت هنگامه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب