loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ محسن یگانه عشق یک طرفه,    متن آهنگ بارون محسن یگانه,    آکورد آهنگ بخند محسن یگانه,    متن آهنگ بارونه بارون محسن یگانه, 

حسین بازدید : 193 شنبه 19 بهمن 1398


,    متن آهنگ محسن یگانه عشق یک طرفه
,    متن آهنگ بارون محسن یگانه
,    آکورد آهنگ بخند محسن یگانه
,    متن آهنگ بارونه بارون محسن یگانه
,    متن اهنگ محسن یگانه
,    محسن یگانه نخند به حال من که حالم گریه داره
,    آهنگ هوس کردم بازم امشب زیر بارون تو خیابون
,    اهنگ جدید محسن یگانه موهات
,    متن غمگین ترین آهنگ محسن یگانه
,    متن آهنگ

هوس کردم بازم امشب●♪♫
زیرِ بارون، توو خیابون؛ به یادت اشک بریزم!●♪♫
طبقِ معمولِ همیشه…●♪♫
آخه وقتی بارون میاد؛ رو صورتِ یه عاشق مثلِ من●♪♫
حتی فرق اشک و بارون؛ دیگه معلوم نمیشه!●♪♫
امشب چشای من؛ مثِ ابرای بهاره…●♪♫
نخند؛ به حالِ من!●♪♫
که حالم؛ گریه داره…●♪♫

شعر و ملودی : محسن یگانه
چرا گریه ام نمی تونه؛ رو تو تاثیری بذاره؟●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
بخند… بخند؛ که حالم خنده داره!●♪♫
این عشقِ یک طرفه؛ من رو کشونده توو خیابونا●♪♫
نمی خوام توی این خلوت؛ کسی دور و برم باشه…●♪♫
نه پلکام، روی هم میرن●♪♫
نه دست می کشم؛ از گریه●♪♫

تنظیم قطعه : شهاب اکبری
نه می خوام بند بیاد بارون!●♪♫


نه چتری؛ رو سرم باشه…●♪♫
امشب چشای من؛ مثِ ابرای بهاره…●♪♫
نخند؛ به حالِ من!●♪♫
که حالم؛ گریه داره…●♪♫
چرا گریه ام نمی تونه؛ رو تو تاثیری بذاره؟●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
بخند… بخند؛ که حالم خنده داره!●♪♫
نه پلکام، روی هم میرن●♪♫

میکس و مستر : آرش پاکزاد
نه دست می کشم؛ از گریه●♪♫
نه می خوام بند بیاد بارون!●♪♫
نه چتری؛ رو سرم باشه…●♪♫
امشب چشای من؛ مثِ ابرای بهاره…●♪♫
نخند؛ به حالِ من!●♪♫
که حالم؛ گریه داره…●♪♫
چرا گریه ام نمی تونه؛ رو تو تاثیری بذاره؟●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
آره بخند…●♪♫
بخند! که حالم خنده داره!●♪♫
بخند… بخند؛ که حالم خنده داره!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه عشق یک طرفه متن آهنگ بارون محسن یگانه آکورد آهنگ بخند محسن یگانه متن آهنگ بارونه بارون محسن یگانه متن اهنگ محسن یگانه محسن یگانه نخند به حال من که حالم گریه داره آهنگ هوس کردم بازم امشب زیر بارون تو خیابون اهنگ جدید محسن یگانه موهات متن غمگین ترین آهنگ محسن یگانه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب