loading...

موزیک خفن

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزتنترس تا دم دم رفتن همش دلشور میگره دو روز بگیزه این دلشورها از خاطرت میرهبهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از

حسین بازدید : 67 شنبه 26 بهمن 1398

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزت
نترس تا دم دم رفتن همش دلشور میگره دو روز بگیزه این دلشورها از خاطرت میره
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی
میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی ترست نمیزاره
اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست


فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
مسیر رو به رو با هم یکی ولی مقصد جدایه برو
خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزت
نترس تا دم دم رفتن همش دلشور میگره دو روز بگیزه این دلشورها از خاطرت میره
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی
میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی ترست نمیزاره
اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست
فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو راحت باش
هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو
مسیر رو به رو با هم یکی ولی مقصد جدایه برو







برچسب ها متن اهنگ محسن یگانه صوتی بهت قول میدم متن آهنگ بهت قول میدم کنسرت متن آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم ریمیکس متن موزیک ویدیو محسن یگانه بهت قول میدم متن اهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه متن اهنگ بهت قول میدم محسن یگانه متن آهنگ کنسرت محسن یگانه بهت قول میدم سخت نیست متن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه رادیو جوان متن آهنگ بهت قول میدم سخت نیست از پردیس متن آهنگ متن اهنگ محسن یگانه صد بار نرو محسن یگانه متن آهنگ نمیشه محسن یگانه متن آهنگ جدید محسن یگانه دیره البوم محسن یگانه تو حتی محسن یگانه اهنگ جدید محسن یگانه موهات متن آلبوم جدید محسن یگانه قدیمی ترین اهنگ محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب