loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 چرا میگی من نامردم,    دانلود اهنگ mp3 سعید قدسی توکه میگی من نامردم,    دانلود اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از پرویز خسروی, &nb

حسین بازدید : 49 دوشنبه 28 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 چرا میگی من نامردم
,    دانلود اهنگ mp3 سعید قدسی توکه میگی من نامردم
,    دانلود اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از پرویز خسروی
,    اهنگ mp3 سعید قدسی توک میگی من نامردم
,    دانلود آهنگ mp3 سعید قدسی به نام تو که میگی من نامردم
,    دانلودآهنگ mp3 توکه میگی من نامردم سعید قدسی
,    دانلود اهنگ mp3 تو که دیدی من نامردم از قدسی
,    تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم
,    اهنگ mp3 توک میگی من نامردم
,    دانلود اهنگ

 

 

یه زمون كار من این بود مثل دیوونه ها

نشون از تو بگیریم من از در خونه ها

حالا هر جا می شینی پشت سرم بد میگی

كه فلونی شده دردی كش میخونه ها

تو كه میگی من نامردم آخه مگه من چی كردم

خوب میدونم تو دنیا به تو یكی بد نكردم

یه زمون كار من این بود مث دیوونه ها

نشون از تو بگیریم من ز در خونه ها

حالا هر جا می شینی پشت سرم بد میگی

كه فلونی شده دردی كش میخونه ها

تو كه شمع روشن محفل بچه ها بودی

 ولی با من همیشه مثل غریبه ها بودی

مگه بد كردم اگه مشكلو آسون كردم

چه كنم چاره ندارم مگه من بد نكردم


دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 چرا میگی من نامردم دانلود اهنگ mp3 سعید قدسی توکه میگی من نامردم دانلود اهنگ mp3 تو که میگی من نامردم از پرویز خسروی اهنگ mp3 سعید قدسی توک میگی من نامردم دانلود آهنگ mp3 سعید قدسی به نام تو که میگی من نامردم دانلودآهنگ mp3 توکه میگی من نامردم سعید قدسی دانلود اهنگ mp3 تو که دیدی من نامردم از قدسی تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم اهنگ mp3 توک میگی من نامردم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب