loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ به شهر بی خبر بگو,    بیا به افسانه من به خلوت خانه من امید افخم,    دانلود اهنگ با خیال تو علی زند وکیلی,    دانلود اهنگ ب

حسین بازدید : 15 سه شنبه 29 بهمن 1398

,    دانلود اهنگ به شهر بی خبر بگو
,    بیا به افسانه من به خلوت خانه من امید افخم
,    دانلود اهنگ با خیال تو علی زند وکیلی
,    دانلود اهنگ بیا به افسانه من امید افخم
,    آکورد بیا به افسانه من به خلوت خانه من
,    ریمیکس اهنگ عطر خاطره
,    متن اهنگ عطر خاطره علی زند وکیلی
,    بیا به افسانه ی من امید افخم
,    علی زند وکیلی عطر خاطره ریمیکس
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ علی زند وکیلی عطر خاطره
بیا به افسانه من به خلوت خانه من
بیا ببین چه کرده این با دل دیوانه من
بیا ببین چه کرده این با دل دیوانه من
به قصه فرشته ها دوباره بال پر بده
تو موج عاشقانه ای به آسمون خبر بده
به شهر بی خبر بگو به کوچه ها که میزنی
تو رو سکوت میکنم مرا صدا که میزنی
با خیال تو رد شدم از شب تنهایی
هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موج این دریایی
میرسد به من تا ابد این همه زیبایی
بیا به دیوانگیم به خلوت خانگی ام
که تن دهم به شلعه ات دوباره پروانگی ام
چه عاشقانه میشد کنار تو زندگی ام
بگو از آرامش من از آخرین خواهش من
بگو تو از زمزمه ی ترانه سر خوش من
تو پایه یک منظره ای خیال یک پنچره ای
که می وزد نگاه تو بر حرف هر خاطره ای
با خیال تو رد شدم از شب تنهایی
هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موج این دریایی
میرسد به من تا ابد این همه زیبایی

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ به شهر بی خبر بگو بیا به افسانه من به خلوت خانه من امید افخم دانلود اهنگ با خیال تو علی زند وکیلی دانلود اهنگ بیا به افسانه من امید افخم آکورد بیا به افسانه من به خلوت خانه من ریمیکس اهنگ عطر خاطره متن اهنگ عطر خاطره علی زند وکیلی بیا به افسانه ی من امید افخم علی زند وکیلی عطر خاطره ریمیکس دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب