loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دوباره یه گوشه میشینم محسن یگانه,    دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته,    دوباره نمیخوام محسن یگانه کنسرت,    دانلود اهنگ د

حسین بازدید : 577 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ دوباره یه گوشه میشینم محسن یگانه
,    دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته
,    دوباره نمیخوام محسن یگانه کنسرت
,    دانلود اهنگ دوباره نمیخوام چشای خیسمو محسن یگانه
,    ورژن یونانی آهنگ چشمای خیس من محسن یگانه
,    اهنگ خارجی دوباره نمیخوام چشای خیسمو
,    آکورد آهنگ چشمای خیس از محسن یگانه
,    محسن یگانه چشمای خیسم
,    اهنگ محسن یگانه دوباره نمیخوام چشای خیسمو
,    دانلود آهنگ جدید

 

 

 

متن آهنگ چشمای خیس من از محسن یگانه

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روزه من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

بازم دلم گرفت و گریه کردم بازم به گریه هام می خندن

بازم صدای گریه ام و شنیدن همه به گریه هام می خندن

دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم

هنوز تو حسرت یه همزبونم ولی نمیشه گفت اینو میدونم

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روزه من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته

Bazam dobare delam gerefte dobare sheram boye gham gerefte

کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

Kasi nafahmid ghamam chi bode dalile yek omr matamam chi bode

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته

Bazam dobare delam gerefte dobare sheram boye gham gerefte

کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

Kasi nafahmid ghamam chi bode dalile yek omr matamam chi bode

ترانه آهنگ چشمای خیس من از محسن یگانه

بازم دلم گرفت و گریه کردم بازم به گریه هام می خندن

بازم صدای گریه ام و شنیدن همه به گریه هام می خندن

دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم

هنوز تو حسرت یه همزبونم ولی نمیشه گفت اینو میدونم

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روزه من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته

Bazam dobare delam gerefte dobare sheram boye gham gerefte

کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

Kasi nafahmid ghamam chi bode dalile yek omr matamam chi bode

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته

Bazam dobare delam gerefte dobare sheram boye gham gerefte

کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

Kasi nafahmid ghamam chi bode dalile yek omr matamam chi bode







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره یه گوشه میشینم محسن یگانه دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته دوباره نمیخوام محسن یگانه کنسرت دانلود اهنگ دوباره نمیخوام چشای خیسمو محسن یگانه ورژن یونانی آهنگ چشمای خیس من محسن یگانه اهنگ خارجی دوباره نمیخوام چشای خیسمو آکورد آهنگ چشمای خیس از محسن یگانه محسن یگانه چشمای خیسم اهنگ محسن یگانه دوباره نمیخوام چشای خیسمو دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب