loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ دوباره یه گوشه,    اهنگ خارجی دوباره نمیخوام چشای خیسمو,    دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته,    دانلود اهنگ دوباره نمیخوام

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ دوباره یه گوشه
,    اهنگ خارجی دوباره نمیخوام چشای خیسمو
,    دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته
,    دانلود اهنگ دوباره نمیخوام چشای خیسمو محسن یگانه
,    دوباره نمیخوام محسن یگانه کنسرت
,    ورژن یونانی آهنگ چشمای خیس من محسن یگانه
,    دانلود اهنگ چشمای خیس از یگانه
,    آکورد آهنگ چشمای خیس از محسن یگانه
,    اهنگ محسن یگانه دوباره نمیخوام چشای خیسمو
,    دانلود آهنگ جدید
,   

 

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه
♩♬یه عمره حال و روزه من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه♩♬
بازم دلم گرفت و گریه کردم بازم به گریه هام می خندن
♩♬بازم صدای گریه ام و شنیدن همه به گریه هام می خندن♩♬
دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دوباره یه گوشه اهنگ خارجی دوباره نمیخوام چشای خیسمو دانلود آهنگ محسن یگانه دلم گرفته دانلود اهنگ دوباره نمیخوام چشای خیسمو محسن یگانه دوباره نمیخوام محسن یگانه کنسرت ورژن یونانی آهنگ چشمای خیس من محسن یگانه دانلود اهنگ چشمای خیس از یگانه آکورد آهنگ چشمای خیس از محسن یگانه اهنگ محسن یگانه دوباره نمیخوام چشای خیسمو دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب