loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم,    آهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم,    کد اهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم, &n

حسین بازدید : 3931 پنجشنبه 01 اسفند 1398



,    دانلود آهنگ دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم
,    آهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم
,    کد اهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم
,    کد پیشواز دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم
,    کد پیشواز دلم میخواد دوباره تو حرمت بشینم
,    متن دلم میخواد آقاجون کربلاتو ببینم
,    متن شعر دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم
,    نوحه کامل دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم
,    کد پیشواز نوحه دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم
,    دانلود اهنگ
,   

 

دلم می خواد دوباره ضریحت و ببینم

آقا می خوام دوباره تو حرمت بشینم

به کی بگم که قلبم تو کربلا جا مونده

به کی بگم که دوریت دل من و سوزونده

به کی بگم خدایا چه شور و حالی داره

وقتی آدم سرش رو روی ضریح می ذاره

به کی بگم که چشمام بهشت و اونجا دیده

کنار کف العباس به حاجتش رسیده

به کی بگم که اونجا هنوز می یاد صدایی

یکی با دست بسته می گه عمو کجایی

به کی بگم شنیدم صدای کاروانی

اون کاروان که زینب می کرده ساربانی

به کی بگم خدایا که دردم و بدونه

به اشک من نخنده ، نگه شدی دیوونه

به کی بگم تو دنیا امید من همینه

فقط برای یکبار کربلا رو ببینه

حسین حسین آقام - من کربلا می خوام








برچسب ها دانلود آهنگ دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم آهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم کد اهنگ پیشواز دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم کد پیشواز دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم کد پیشواز دلم میخواد دوباره تو حرمت بشینم متن دلم میخواد آقاجون کربلاتو ببینم متن شعر دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم نوحه کامل دلم میخواد دوباره ضریحتو ببینم کد پیشواز نوحه دلم میخواد دوباره ضریح تو ببینم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب