loading...

موزیک خفن

    دانلود آهنگ درد یار از مرتضی جوان(درد مجنون واسه من درد یاره) برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: درد مجنون واسه من درد یاره درد هجریست که دنیا غم میاره ای خدای

حسین بازدید : 303 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

 

دانلود آهنگ درد یار از مرتضی جوان(درد مجنون واسه من درد یاره)

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

درد مجنون واسه من درد یاره

درد هجریست که دنیا غم میاره

ای خدایا یه کاری کن که دنیا

 

 

همچو دردی برای کس نیاره

همچو دردی برای کس نیاره

بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من

بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من

بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من

بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من

درد مجنون واسه من درد یاره

درد هجریست که دنیا غم میاره

ای خدایا یه کاری کن که دنیا

همچو دردی برای کس نیاره

همچو دردی برای کس نیاره

بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من

بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من

بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من

بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:9.11مگابايت

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ درد یار از مرتضی جوان آهنگ درد یار مرتضی جوان متن آهنگ درد یار از مرتضی جوان متن آهنگ درد یار مرتضی جوان دانلود آهنگ درد یار مرتضی جوان دانلود آهنگ محلی درد یار درد مجنون واسه من درد یاره دانلود آهنگ درد مجنون واسه من درد یاره درد هجریست که دنیا غم میاره دانلود آهنگ درد هجریست که دنیا غم میاره بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من دانلود آهنگ بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من آهنگ بی نگارم گریه دارم ای خدا تنها شدم من بی قرارم شکیه دارم پس چرا عاشق شدم من دانلود آهنگ بی قرارم شکیه دارم پس چرا عاشق شدم من بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من دانلود آهنگ بی قرارم شکوه دارم پس چرا عاشق شدم من ای خدایا یه کاری کن که دنیا همچو دردی برای کس نیاره دانلود آهنگ ای خدایا یه کاری کن که دنیا همچو دردی برای کس نیاره آهنگ ای خدایا یه کاری کن که دنیا همچو دردی برای کس نیاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب