loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ برو برو هرجابگو که یارمن دیونه بود,    دانلود آهنگ برو برو هرجا بگو که یار من دیوونه بود عاشق نبودی میدونم بودن من بهونه بود,    دانلود اه

حسین بازدید : 19 سه شنبه 06 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ برو برو هرجابگو که یارمن دیونه بود
,    دانلود آهنگ برو برو هرجا بگو که یار من دیوونه بود عاشق نبودی میدونم بودن من بهونه بود
,    دانلود اهنگ برو برو از امید عامری با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ امید عامری دیوونه
,    اکورد اهنگ برو برو امید عامری
,    متن اهنگ برو برو هرجا بگو
,    دانلود آهنگ دیوونه امید عامری 320
,    اهنگ های حسین عامری برو برو
,    دانلود آهنگهای امید عامری
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ برو برو امید آمری

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دنیای من؛ چشمای من ●♪♫
این عمرِ من، این دلِ من میسوزه… ●♪♫
گریه نکن؛ دروغ میگی! ●♪♫
میدونم این چند روزه ●♪♫
تو هم مثِ همه؛ میری و منو تنها میزاری ●♪♫
عاشق نبودی، میدونم… ●♪♫

شعر و ملودی : آرش عدل پور
عشقتوُ هر جا میزاری! ●♪♫
برو برو… هر جا بگو؛ که یارِ من دیوونه بود! ●♪♫
عاشق نبودی؛ میدونم ●♪♫
بودنِ من، بهونه بود! ●♪♫
برو برو… هر جا بگو؛ که یارِ من دیوونه بود! ●♪♫
عاشق نبودی؛ میدونم ●♪♫


بودنِ من، بهونه بود! ●♪♫
اما بازم این دلِ من، عاشقشه… ●♪♫
اونو می خواد… ●♪♫
میمیرم، از جای خالیش! ●♪♫
اگه بره؛ دیگه نیاد ●♪♫
برو برو… هر جا بگو؛ که یارِ من دیوونه بود! ●♪♫

تنظیم قطعه : شاهين خسرو آبادى
عاشق نبودی؛ میدونم ●♪♫
بودنِ من، بهونه بود! ●♪♫
برو برو… هر جا بگو؛ که یارِ من دیوونه بود! ●♪♫
عاشق نبودی؛ میدونم ●♪♫
بودنِ من، بهونه بود! ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ برو برو هرجابگو که یارمن دیونه بود دانلود آهنگ برو برو هرجا بگو که یار من دیوونه بود عاشق نبودی میدونم بودن من بهونه بود دانلود اهنگ برو برو از امید عامری با کیفیت 320 دانلود آهنگ امید عامری دیوونه اکورد اهنگ برو برو امید عامری متن اهنگ برو برو هرجا بگو دانلود آهنگ دیوونه امید عامری 320 اهنگ های حسین عامری برو برو دانلود آهنگهای امید عامری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب