loading...

موزیک خفن

متن آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود ریمیکس خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ زیبای خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,کد آهنگ پیشواز خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ جدید خواستگاری بهار

حسین بازدید : 92 چهارشنبه 07 اسفند 1398

متن آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود ریمیکس خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ زیبای خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,کد آهنگ پیشواز خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ جدید خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ mp3 خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ بیکلام خواستگاری بهار ناصر مسعودی,کد پیشواز ایرانسل خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,کد پیشواز آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود اهنگ قدیمی خواستگاری بهار ناصر مسعودی, خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,تکست آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,Download music,دانلود آهنگ جدید خواستگاری بهار ناصر مسعودی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ محلی,کد پیشواز همراه اول خواستگاری بهار ناصر مسعودی ,

خواستگار

 

لاکوی خوشگلی می جان و دلی

جه سر تا پا ای دسته گولی

چره ناز کونی همش ده مره، مره ناز کونی چره ده کور

چی ناز بوکونی نوکونی بوکونی نوکونی تی خواستگارم

چی گب بزنی نزنی می مرا لاکوجان هیا موندگارم

تره برم امسال بهاره مره ریز بکن بجار کارره

بیا ایپچه بینیش کوره می دیل تی واستی قرار ده ناره

بجار کول سرایجا بینیش، ایزه گب زنیم ایتا گول چینیم

بیا می بیجا بینیش کوره، می دیل تی واستی قرار ده ناره

چی ناز بوکونی نوکونی بوکونی نوکونی تی خواستگارم

چی گب بزنی نزنی می مرا لاکوجان هیا موندگارم

مخمل پیرهن هینمه لاکوی تره با گل و گوشواره

تره برم کور باور بکن تو امسال بهاره

می دیل و دلبر توئی می سر و سرور توئی تو

بجار کول سرایجا بینیش کوره، ایزه گب زنیم ایتا گول چینیم

بیا می بیجا بینیش کوره، می دیل تی واستی قرار ده ناره

چی ناز بوکونی نوکونی بوکونی نوکونی تی خواستگارم

چی گب بزنی نزنی می مرا لاکوجان هیا موندگارم

خواستگار

 

دختر زیبائی، جان و دل منی

از سر تا پا دسته ی گلی

چرا ناز می کنی برایم، برایم چرا ناز می کنی دختر

چه ناز بکنی چه نکنی خواستگار توام

چه با من حرف بزنی، نزنی با من، دختر، این جا ماندگارم

بهار امسال با تو عروسی می کنم، برای کار در شالیزار آماده باش

بیا اندکی بنشین دختر، دلم بخاطرت بی قرار است

بر بلندای شالیزار می نشینیم، اندکی حرف می زنیم، یک بوته گل می چینم

بیا پیش من بنشین دختر، دلم بخاطرت بی قرار است

چه ناز بکنی چه نکنی خواستگار توام

چه با من حرف بزنی، نزنی با من، دختر، این جا ماندگارم

پیراهن مخمل برایت می خرم، گل و گوشواره برایت می خرم

باور کن امسال بهار با تو عروسی می کنم

دل و دلبر من تو هستی، سر و سرور من تو هستی

بر بلندای شالیزار می نشینیم، اندکی حرف می زنیم، یک بوته گل می چینم

بیا پیش من بنشین دختر، دلم بخاطرت بی قرار است

چه ناز بکنی چه نکنی خواستگار توام

چه با من حرف بزنی، نزنی با من، دختر، این جا ماندگارم

 







برچسب ها متن آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود ریمیکس خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود آهنگ زیبای خواستگاری بهار ناصر مسعودی کد آهنگ پیشواز خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود آهنگ جدید خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود آهنگ mp3 خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود آهنگ بیکلام خواستگاری بهار ناصر مسعودی کد پیشواز ایرانسل خواستگاری بهار ناصر مسعودی کد پیشواز آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی متن آهنگ دانلود آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود اهنگ قدیمی خواستگاری بهار ناصر مسعودی خواستگاری بهار ناصر مسعودی تکست آهنگ خواستگاری بهار ناصر مسعودی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید Download music دانلود آهنگ جدید خواستگاری بهار ناصر مسعودی با لینک مستقیم دانلود آهنگ محلی کد پیشواز همراه اول خواستگاری بهار ناصر مسعودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب