loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ پريزاد بابك جهان,    متن اهنگ پریزاد بابک جهانبخش ریمیکس,    متن آهنگ جدید بابک جهانبخش پریزاد,    متن آهنگ تو پریزادی و انگار

حسین بازدید : 27 جمعه 09 اسفند 1398


,    متن اهنگ پريزاد بابك جهان
,    متن اهنگ پریزاد بابک جهانبخش ریمیکس
,    متن آهنگ جدید بابک جهانبخش پریزاد
,    متن آهنگ تو پریزادی و انگاری که رویایی
,    متن اهنگ بابک جهانبخش حوای من
,    متن اهنگ بابک جهانبخش دیوونه جان
,    متن اهنگ پریزاد بابک جهانبخش
,    متن ریمیکس پریزاد بابک جهانبخش
,    موزیک ویدیو پریزاد بابک جهانبخش
,    متن آهنگ

 

یک آن ای جان کم نشدی در یادم ♫ شادم زان دم که بی هوا دل دادم♥♫

جان جانان آه ای پریزاد ♫ من عشقت ♫ عمریست رسیده به داد من♥♫

زیبای دلخواه ♫ ای خوب همراه غرق ♫ توست بود و نبود من♥♫

جان به قربان ♫ آن دو چشمانه ♫ مهربانت ای وجود من♥♫

تو پریزادی و انگاری ♫ که رویایی و چشمات مینیاتوری ♫ ترین تصویر دنیای منه♥♫

 

تو مث خوابی و ای کاش منو ♫ دریابی و دریایی بسازی ♫ از شب و روزی که رویای منه♥♫

تو پریزادی و انگاری ♫ که رویایی و یک آن در جان ♫ غیر تو را ندیده ام♥♫

افتان خیزان ♫ به دام تو رسیده ام جان جانان ♫ غرور خود شکسته ام♥♫

هر روز هر شب ♫ به پای تو نشسته ام زیبای دلخواه ♫ ای خوب همراه♥♫

غرق توست ♫ بود و نبود من جان به قربان ♫ آن دو چشمان♥♫

مهربانت ♫ ای وجود من♥♫







برچسب ها متن اهنگ پريزاد بابك جهان متن اهنگ پریزاد بابک جهانبخش ریمیکس متن آهنگ جدید بابک جهانبخش پریزاد متن آهنگ تو پریزادی و انگاری که رویایی متن اهنگ بابک جهانبخش حوای من متن اهنگ بابک جهانبخش دیوونه جان متن اهنگ پریزاد بابک جهانبخش متن ریمیکس پریزاد بابک جهانبخش موزیک ویدیو پریزاد بابک جهانبخش متن آهنگ متن آهنگ پریزاد بابک جهانبخش۳۲۰
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب