loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ باشی بلالیم ابراهیم تاتلیس,    دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس,    آهنگ بلالیم ماهسون,    دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس تک تک, 

حسین بازدید : 874 یکشنبه 11 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ باشی بلالیم ابراهیم تاتلیس
,    دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس
,    آهنگ بلالیم ماهسون
,    دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس تک تک
,    ابراهیم تاتلیس کارا سودالیم
,    اهنگ ابراهیم تاتلیس غمگین
,    دانلود آهنگ ریمیکس ابراهیم تاتلیس
,    ابراهیم تاتلیس باشیمین تاجی کارا سودالیم
,    ترانه های قدیمی ابراهیم تاتلیس
,    دانلود آهنگ
,   


Elimde olsa bel baglar miydim 
Yikilsin daglar açilsin yollar 
Senin elinden içim kan aglar 

Basimin taci kara sevdalim 
Gözümün nuru basi belalim 

Elimde olsa hiç sever miydim 
Elimde olsa dert çeker miydim 
Ayrilik çöktü belimi büktü 
Senin hasretin canima yetti 

Basimin taci kara sevdalim 
Gözümün nuru basi belalim

متن و ترجمه فارسی این آهنگ ترکی :

آیا تا به حال گریه کردم در دستم
آیا دستم را گرفتم؟
راه های باز کردن کوه ها
خون من خون شماست

دوست سیاه عشق taci
چشمان من خراب است

آیا تا به حال او را دوست داشتم؟
اگر من آن را داشته باشم، دچار مشکل خواهم شد
فروپاشی جداسازی
زندگی سخت شما کافی است

دوست سیاه عشق taci
چشمان من خراب است

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ باشی بلالیم ابراهیم تاتلیس دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس آهنگ بلالیم ماهسون دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس تک تک ابراهیم تاتلیس کارا سودالیم اهنگ ابراهیم تاتلیس غمگین دانلود آهنگ ریمیکس ابراهیم تاتلیس ابراهیم تاتلیس باشیمین تاجی کارا سودالیم ترانه های قدیمی ابراهیم تاتلیس دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب