loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ محلی قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ  قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم  با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم   زدم رو د

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ محلی قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ

 قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم
 
با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم
 
زدم رو دست مجنونا واسه تو هم خونه شدم

 


   واسه بدست آوردنت عمر و جوونی مو دادم

POPEMLO.iR
   
بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو
   
ذره دره میسوزه و نیستی ببینی حالمو
   
به کی بگم خدایا این همه دردمو

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:3.07مگابايت

قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم

 

 

 







برچسب ها قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم زدم رو دست مجنونا واسه تو هم خونه شدم واسه بدست آوردنت عمر و جوونی مو دادم بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو ذره دره میسوزه و نیستی ببینی حالمو به کی بگم خدایا این همه دردمو دانلود آهنگ محلی قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم دانلود آهنگ قید تموم دنیا رو بخاطر چشات زدم دانلود آهنگ با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم دانلود آهنگ زدم رو دست مجنونا واسه تو هم خونه شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب