loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ گیلکی کاکوله نکن ناز,    متن آهنگ کاکوله نکن ناز زویا ثابت,    متن آهنگ کاکوله بانو شمس,    متن ترانه گیلکی کاکوله نکن ناز,&nb

حسین بازدید : 3011 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن آهنگ گیلکی کاکوله نکن ناز
,    متن آهنگ کاکوله نکن ناز زویا ثابت
,    متن آهنگ کاکوله بانو شمس
,    متن ترانه گیلکی کاکوله نکن ناز
,    متن ترانه کاکوله شمس
,    متن آهنگهای گیلکی بانو شمس
,    کاکوله یعنی چه؟
,    ترانه کاکوله زهره جویا
,    متن آهنگ فولکلور گیلکی
,    متن آهنگ شمالی

بیدمشکانه بیدین چنقدر جوانه کاکوله
کاکوله سرخی لاله تی جوله مانه کاکوله

بشو تی ماره بگو یار تی خواستگاره کاکوله
مره وعده بدایی امسال بهاره کاکوله

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

می چومان اشکباره می دیل بی قراره حالی نارم کاکوله
تی دوری بکشته مه ره بیا من تی انتظارم کاکوله

می چومان اشکباره می دیل بی قراره حالی نارم کاکوله
تی دوری بکشته مه ره بیا من تی انتظارم کاکوله

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

هر وقتی یاد آورم تی قول و قراره کاکوله
آلوچه داران جیر اون ساله بهاره کاکوله

سر خرمن بگوتی من تی خاطر خوایم  کاکوله
گالش کولامان جور تی واستی من آیم کاکوله

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

می چومان اشکباره می دیل بی قراره حالی نارم کاکوله
تی دوری بکشته مه ره بیا من تی انتظارم کاکوله

می چومان اشکباره می دیل بی قراره حالی نارم کاکوله
تی دوری بکشته مه ره بیا من تی انتظارم کاکوله

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله نکن ناز مره بخوان آواز
من تره زنم ساز تا ببی می دمساز

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

 

ترجمه کاکوله:

ببین بیدمشکان چقدر جوان هستن کاکوله
لپ های تو مانند سرخی گل لاله میمونه کاکوله

برو به مادرت بگو که یار خواستگار تو هست کاکوله
امسال بهار به من وعده داده بودی(که باهام ازدواج کنی) کاکوله

کاکوله ناز نکن ، برای من آواز بخوان
من هم برای تو ساز میزنم و تو دمساز من بشی

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

چشمهای من اشکباره ، دلم بی قراره و حالی ندارم کاکوله
دوریه تو مرا کشته است ، بیا من منتظر تو هستم کاکوله

چشمهای من اشکباره ، دلم بی قراره و حالی ندارم کاکوله
دوریه تو مرا کشته است ، بیا من منتظر تو هستم کاکوله

کاکوله ناز نکن ، برای من آواز بخوان
من هم برای تو ساز میزنم و تو دمساز من بشی

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

هر وقت قول و قرارت یادم میاد کاکوله
اون سال بهار زیر درخت آلوچه (گوجه سبز ترش شمالی)  کاکوله

سر خرمن به من گفتی “من عاشق تو هستم” کاکوله
بالای کولامان گالشها بایست تا من بیایم کاکوله

کاکوله ناز نکن ، برای من آواز بخوان
من هم برای تو ساز میزنم و تو دمساز من بشی

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله

چشمهای من اشکباره ، دلم بی قراره و حالی ندارم کاکوله
دوریه تو مرا کشته است ، بیا من منتظر تو هستم کاکوله

چشمهای من اشکباره ، دلم بی قراره و حالی ندارم کاکوله
دوریه تو مرا کشته است ، بیا من منتظر تو هستم کاکوله

کاکوله ناز نکن ، برای من آواز بخوان
من هم برای تو ساز میزنم و تو دمساز من بشی

کاکوله
کاکوله
کاکوله
کاکوله







برچسب ها متن آهنگ گیلکی کاکوله نکن ناز متن آهنگ کاکوله نکن ناز زویا ثابت متن آهنگ کاکوله بانو شمس متن ترانه گیلکی کاکوله نکن ناز متن ترانه کاکوله شمس متن آهنگهای گیلکی بانو شمس کاکوله یعنی چه؟ ترانه کاکوله زهره جویا متن آهنگ فولکلور گیلکی متن آهنگ شمالی متن آهنگ گیلکی کاکوله کاکوله نکن ناز دانلود کاکلی نکن ناز مره بخوان اواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب