loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دیوونه نشو اشکمهر,دانلود آهنگ جدید دیوونه نشو اشکمهر,ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,آهنگ دیوونه نشو اشکمهر,متن ترانه دیوونه نشو اشکمهر ,دانلود آهنگ ج

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ دیوونه نشو اشکمهر www.xni3e.ir
Lyrics Music Ashkmehr Divoone Nasho
متن آهنگ دیوونه نشو اشکمهر
ترانه و شعر آهنگ دیوونه نشو اشکمهر
هر چی داشتم پای تو پای نگاه تو گذاشتم اینو فهمیدی عزیزم
پیشه من بودی کنارت بودم اما غصه داشتم اینو کم دیدی عزیزم
تو خیابونا بدونه تو مگه میشه قدم زد با دو پای خسته سخته
میزنم بیرون به هر سمتی که شد هی با دو تا چشمای بسته
من شدم دیوونه دیوونه نشو قلبه تو باید بمونه
عشقه من معلومه از چشمام نرو بی تو تلخه طعمه خونه
من شدم دیوونه دیوونه نشو قلبه تو باید بمونه
عشقه من معلومه از چشمام نرو بی تو تلخه طعمه خونه


تکست آهنگ دیوونه نشو اشکمهر
با تو من حس میکنم عشقو نگیر این حسو از من فکرتم هر جا که باشم
دنباله چشمای تو میگردمو خسته نمیشم هر جای دنیا که باشم
عشقه تو با قلبه من چفته محاله دوری از تو بی تو یعنی بیقراری
بیقراری یعنی دلتنگیو دلتنگی عزیزم یعنی هیشکی رو نداری
من شدم دیوونه دیوونه نشو قلبه تو باید بمونه
عشقه من معلومه از چشمام نرو بی تو تلخه طعمه خونه
من شدم دیوونه دیوونه نشو قلبه تو باید بمونه
عشقه من معلومه از چشمام نرو بی تو تلخه طعمه خونه
**

منبع:
faratext.com







برچسب ها متن آهنگ دیوونه نشو اشکمهر دانلود آهنگ جدید دیوونه نشو اشکمهر ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn آهنگ دیوونه نشو اشکمهر متن ترانه دیوونه نشو اشکمهر دانلود آهنگ جدید دیوونه نشو اشکمهر بهمن ماه 1395 کد موزیک دیوونه نشو اشکمهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوونه نشو اشکمهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونه نشو اشکمهر دانلود آهنگ دیوونه نشو اشکمهر کیفیت 320 کد آهنگ دیوونه نشو اشکمهر دانلود ترانه دیوونه نشو اشکمهر تکست آهنگ دیوونه نشو اشکمهر کد پیشواز همراه اول دیوونه نشو اشکمهر دانلود موزیک ویدیو دیوونه نشو اشکمهر دانلود آهنگ دیوونه نشو اشکمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب