loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : ❤شبا پست شبانه مرخصی بهانه❤ بی تو ای یار من دنیا زندانه ❤شبا پست شبانه مرخصی بها

حسین بازدید : 55 جمعه 16 اسفند 1398

دانلود آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده

18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده

 

وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمت منه

سربازی درده و یه گوله کاغذ خدا سربازی سخته

سر سپردن به این کار مقدس خدا قسمت مرده

شبا پست شبانه منو اشکای باهم 

شبا پس شبانه منو اشکای باهم

دانلود آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده

دلم ای دوریت کرده نشانه

دلم ای دوریت کرده نشانه

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه... 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.06مگابايت

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده دانلود آهنگ سربازی حسین عامری آهنگ سربازی حسین عامری وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمت منه دانلود آهنگ وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمت منه آهنگ وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمت منه شبا پست شبانه مرخصی بهانه آهنگ شبا پست شبانه مرخصی بهانه دانلود آهنگ 18 سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده حسین عامری بی تو ای یار من دنیا زندانه دانلود آهنگ بی تو ای یار من دنیا زندانه شبا پست شبانه منو اشکای باهم آهنگ شبا پست شبانه منو اشکای باهم دانلود آهنگ شبا پست شبانه منو اشکای باهم دلم ای دوریت کرده نشانه دانلود آهنگ دلم ای دوریت کرده نشانه دانلود آهنگ هجده سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده آهنگ هیجده سالم شده وقتش رسیده خدا سربازی درده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب